5 sept 2005, 15:40

КОШМАР 

  Prosa
1235 0 1
1 мин за четене

КОШМАР

Цяла нощ момичето не можа да заспи...въртя се, сън не я лови. Към 3 часа тя най-сетне заспа, но сънят й бе по-различен от всички други. Тази нощ тя сънува кошмар.
Но не от обикновенните...не я гонеше убиец...не умираше нейн роднина. Тя сънува кървища...Отиде да си налее вода,но странно тя отиде на външната чешма, намираща се пред къщата й. Вървеше сънена към чешмата. Няла си вода и се запъти към вратата на дома й. Нещо капна на главата й. Тя си допря ръката до главата на пръста и имаше нещо гъсто...като желе.
Погледна на горе към покрива от където идваха капките.
Но нищо не видя...мръдна се с две крачки назад. Изпусна чашата и изпища силно и уплашено. На покрива имаше човек, набучен на едно желязо. От устата и ръцете му капеше вече съсирена кръв. Вместо очи имаше черни дупки пълни с кръв. Ясно беше, че няма очи.
Краката му липсваха, както и някой от пръстите на ръцете му. Момичето гледаше вцепенено и невярващо, че това е истина. Тя се обърна назад към портата, но отново един силен и писклив вик прониза гробната тишина. На входната врата имаше също човек.
Ръцете и краката му бяха забити и прекрепени с гвоздеи към дървената, черна порта. Очите му също бяха избодени, но поставени в устата му. Горната част на главата му липсваше...зееше празна кухина. На врата му висеше гердан от уши...човешки уши.
Тя побягна и се къчи по стапалата към втория етаж.
В този момент се стресна и се събуди...това беше просто кошмар.
Стана и отиде да си налее вода от чешмата пред къщата.
Но с ужас нещата от сънят й се повториха. Тя отново срещна лицата на труповете. Нададе истеричен писък и...
И се събуди...

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??