26 jun 2024, 6:21  

Наръчник за леки полови игри 

  Prosa » De humor
334 1 18
2 мин за четене

   Леките флиртове,остроумието през очите на един мачо,в стил а ла Джакомо Казанова, Дон Жуан или ако щете Ален Делон:започва с наблюдение,оценяване,  както и съчетание от физически данни,сексапил;и не на последно място интелект в една ухажвана жена!

   Никодим Мераклийски беше вече прехвърлил 40-те,но все още не беше решил,като древните аргонавти да пристане с кораба на любовта към някоя екзотична дестинация...

    Беше от един средноголям град в Югоизточната част на страната, на няма и час път от Южното Черноморие,което не беше затруднение да прескача при брат си Николай на Слънчев бряг,който беше преводач с немски и полски езиков ресурс.

    Никодим завърши гимназия,изслужи двете задължителни години в казармата и понеже гимназиите по него време не даваха професия,реши да изкара един курс в ТЕЦ-Гълъбово за електротехник на високоволтови мрежи,които веднага му осигуряваха работа с договор към ДСО "Монтажи"--"Трафостанции и далекопроводи".След курсовата подготовка и практика от няколко месеца бригадата на бай Мико, която се състоеше от няколко по-стари и опитни работници и младите курсисти беше дислоцирана в град Нови Искър, квартал "Корея".Новите работници положиха изпит, където Никодим успя да вземе трети разряд,който беше максимума за млад електротехник.Парите бяха достатъчно, за да прескочиш до София(имаше автобуси на всеки час!) Да потърсиш приятели от гимназиалните години и да свалиш някоя първокурсничка--студентка или вече някоя узряла на хубост абитуриентка.Пък и Никодим имаше братовчедка, вече студентка в трети курс във "ВИАС".Момичето тъкмо се беше омъжило за свой колега от Ловеч и гласяха сватба през август същата година.Никодим реши да ги посети в студентските общежития в "Дианабад",тъй като вече един път през войниклъка имаше командировка до София.Тъкмо беше получил заплата и за отсрами закупи шоколадови бонбони,бутилка "Кока кола" и успя да намери на първия етаж в ЦУМ бутилка "Метакса"!После хвана трамвая от площад "Славейков" и към десет помоли портиерката да се обади на Елена, братовчедката...

   Само след няколко минути слезе една хубавица и попита:"Вие сте Никодим,нали?  Аз съм Елена от Петрич! "И крепко  ръкостискане с бурна радостна прегръдка огласи фоайето на общежитието.

   Беше с тъмносини очи и буйни кестеняви коси,които падаха каскадно по раменете й.С матова кожа,трапчинка на лицето и брадичката,тяло на спортистка и стройни крака на състезателка на висок скок!

   Първото нещо което Никодим изрече мълчешком беше:"Боже, мой!Тази Елена е копие на Стефания Сандрели!"Никодим вече беше гледал филма "Чочарка" със София Лорен и младата Стефания Сандрели!

   Той тръгна заедно с Елена към тяхната буксониера на 4-тия етаж, която му обясни,че замества братовчедка му,тъй като тя вече живее с Веселин, но другото си е точно така:тя също е Елена но от Петрич, а не от Ямбол!

   Младият мъж,който беше играл футбол от десет годишен, успя да се събере емоционално,но успя да добави,че братовчедка му да си се люби с Веско, щом и е хубаво!И елегантно постави бонбоните,колата и коняка с трите лимона, барабар с найлоновия плик в ръцете на Елена Петричка!

 

Следва продължение 

© Стойчо Станев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Никодим Мераклийски разполага с немного време, пък и Елена Петричка трябва да "чете" Наръчника,защото бъдещата строителна инженерна вече си е взела изпита по СъпроМат,но хабер си няма от любимите занимания на Никодим, колкото и отракана да изглежда!😉
  • От"Наръчник за леки полови игри" се стигна до "Наръчник за ползване на Exel".Браво!
  • Шоколад, кока-кола, вместо метакса може уиски, Но наистина беше на мода Метакса от хладилника, и как се точеше като олио! За това обичам мъжете прозаици: царе сте на хронологията и детайлите!
    Чакам
  • Здр! И за интервала, и за тиретата съм писала по-рано. По-лошото е, че и от младите, които би трябвало да са ги учили и в училище, не ги спазват. Била съм преподавател в КЦ и сп по Word и Ехеl съм водила и групови, и индивидуални уроци. Тук да се оправят. Подминавам много вече, няма смисъл. Или ще те блокират, или като мобилен оператор ще "...благодаря... много важно за нас" и като отвориш и след месец, нищо не коригират
  • Стана тя, щом WORD ще ни учи на пунктуация в българския език!
    Аз за компютърната грамотност ще призная, че си години напред пред мен. Аз нямам такава.

    Впрочем, чувала ли си за ALGOL? A COBOL? A Formula Translator? A ALAN TURING? Какви изчисления прави компютърът ABC?
    "Който се интересува, да си намери в нета уроци."
  • За интервалите/шпацията, голямото и малкото тире и др. се учи в WORD, т.н. компютърна грамотност. Това не се учи по БЕЛ. Който се интересува, да си намери в нета уроци. А сега си изпуснал запетайка след ДА. При публикуване и набиране на текст редакторът и метранпажът това правят.
  • palenka, ха сега се сети защо и "И една забележка: След всеки препинателен знак следва една пауза, а ти ги пропускаш." и "Две грешки има безжичния: след двоеточието - главната буква!" са правилни, и защо тук преди второто "и" не се пише запетая, а преди третото се пише. Загадка!
    Да имам грешка, но само във "видм".
    От мен толкова - другото в речника на БАН от 2012 г.
  • Благодаря за коментарите и оценките,Мислител,Петър,Пепи и Латинка-Златна!
    "Всичко с времето си!"
    Бъдете все така добонамерени!
    Желая ви успех в попрището на живота и любовта!😍
  • Чакам продължението.
    Благословени дни, Ranrozar (Стойчо Станев)!
  • Две грешки има безжичния: след двоеточието - главната буква!
    А аз видях и една правописна, но няма да издам, щом четете по инерция 😎
  • Аз пък не обръщам внимание на букви, препинателни знаци, а на сюжета. Хареса ми и се нареждам за продължението
  • Завъртя центрофугата, а с това заглавие вече чЕкам с нетърпение продължението 🤣
    Поздравявам те.
  • Благодаря за коментарите и приятелските съвети от които ще се възползвам!
    Люси, Валя, Младен, Blue и Безжичен, човешко е да се допускат грешки,още повече,когато пиша на "екс".
    Дори Безжичен в интонационен аспект в първото си изречение е "изял" едно "и",което приемам за нормално.Човек обикновено сутринта става от сън гладен като вълк!🐺
  • Да видм наистина...
    И една забележка: След всеки препинателен знак следва една пауза, а ти ги пропускаш.
  • Май трябва да префасонирам колажа, и вместо сърчице да сложа найлонова торба с бонбони и бутилка кока кола.
  • Започваш дяволски интересно, Стойчо!
    Ще гледаме /надявам се/ сериала "Никодим Мераклийски".
    А препратката към Стефания Сандрели и Чочарката - София Лорен, от онези романтични времена, когато дори и гангбангът беше нещо развлекателно, добавя сол и пиперец в белетристичната манджа. Поздравление!

    П.П. И в този сайт навремето имаше един "мачо" - Меразчиев. Но той беше пълен провал - творчески и etc. Явно мераците му бяха доста по-големи от скромните му възможности.
  • Добре, да видим нататък как ще продължи
  • Стойчо,до тук много добре!Чакам продължението.😊
Propuestas
: ??:??