25 dic 2006, 9:27

не разбра,защо излъгах те... 

  Prosa
1884 1 9
1 мин за четене
Писах си със него... не го познавах, но успя... в сърцето ми да влезе и да не мога да го махна аз сега... излъгах го... да, на профила ми беше друга снимка... не бях аз, а друг беше ликът...
Но той със мен си писа... аз бях тази, която казваше "обичам те", той беше този, който отвръщаше на тези думи... нещата се задълбочиха... харесах го... не заради снимките... там не ми хареса много... харесах го заради характера, заради начина, по който се държеше с мен... казах му... казах му, че снимката не беше моя... че лъгала съм го признах... но туй направих аз от страх... защото желаех с него да съм аз... страх ме беше как ще реагира... и че мога да го загубя... казах му и той ме разбра... помислих си, че ме разбра... всичко беше красиво... той беше човекът, който влезе в сърцето ми, този, който обичам толкова много... бяхме заедно... онази вечер аз не знаех на кой свят съм... бях щастлива, когато бях в прегръдките му... най-накрая... бяха дни на щастие и радост... и както всяко щастие... така и на нашето дойде края...
Замина си... замина си от мен, без дори да каже дума, да даде обяснение... остави ме сама да плача и да търся отговора на въпроса "защо"... и след дълги мъчения той призна... призна, че всичко е било заради отмъщението... че съм го излъгала за снимката... така и не разбра защо го направих... той беше единствения човек, на който бях казала... не разбра, че ме беше страх... постоянно ме обвиняваше... буташе ме към пропастта... и най-накрая аз паднах... там, от където няма измъкване... той ме плени... с лъжите си успя да ме хване като плячка... не разбра... не разбра, че всичко, което направих и което правя, е, защото го обичам... защото не мога без него... защото ме е страх да не го загубя... но това вече стана... той постигна насладата от отмъщението, а аз... аз не успях... не успях да се изправя, за да мога да кажа, че ще продължа...

© Весинцето без такава Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Мери явно за него означава много...ама кво да говоря!не мисля вече да се влача в краката на някой,по добре някой в мойте отколко аз да ставам слуга!
  • офффф Ники нямам думи просто......та нали...абе кат да е!няма значение!като излезем ще говорим,тука не му е мястото!
  • изправи се, иначе още много ще си отмъщават, Веси - какво означава една снимка, какво?
  • Разбира се, че всеки заслужава втори шанс. НИКО, недей така, дай на детето втори шанс, виж го какво е сладко!!! Послушай Борислав!
  • благодаря Бориславе
  • Уау, тук стана нещо лично... Nikincetto (НИКО НИКО) всеки заслужава втори шанс, нали?
    Иначе за разказа: Супер е! Аз съм фен на елегичното чувство... Отлично!
    Поздрави и приятно изкарване на празниците!

    Борислав
  • ако искаш наистина да си с мен,ако това не е поредната лъжа...ела ....кажи ми го..прегърни ме....изтрии сълзите ми..
  • не те излъгах...тва не разбра...страхувах се да не ме отхвърлиш..и това не разбра...
  • аз за какво те излъгах....хм а ти аз вече си казах,ами я кажи всичките лъжи ти....да видим кой по гадно е постъпил....както сега звънни ми..искаш да си с мен..а ....нищо...и тва ли е лъжа...кажи нещо
Propuestas
: ??:??