3 may 2019, 23:27

Нощен етюд 

  Prosa » Otros
802 4 13

Чувствам се в безизходица. Толкова е трудно да продължаваш да вярваш, когато пред теб е една бездна. И от глътката въздух-боли. И тялото- боли... Наранено егото се бори за надмощие. Желае да му угодиш. Чувствата са вълни от променящи се сезони. Радостта е като гларус, появява се само през лятото.

А в душата ти е зима.

Крещят остатъци от жестоки мисли.

Слънцето в сърцето ти е просто сянка от мечти.

Любовта те възражда, а после уморена отива на сянка.

Видимото е толкова крещящо и някак усамотено едновременно.

Хората са участници в маскен бал. И всяка маска е фалш от милосърдие.

Продължавам да обичам и нежността в гласа ми гали птиците.

Крача по тротоара и толкова искам да ми е леко!...

Пронизва болката всяка струна в мен...

И боря се с тъгата и моля се на надеждата...

В очите ми поредните сълзи трошат сивотата в дните.

Ала когато очите ми срещнат твоите- пълнотата вече има име!

Обич моя!

Целуни и остани.... - бъди!

© Ана Янкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Бъди Любов Ана! Дните са прекрасни, когато осъзнато си частичка от Божията промисъл и проявление! Благодаря ти!
  • Какво ще правим, ако я няма Любовта! Тя е порив, стимул, нежност, откровение, сакралност...
    Мерси за топлите думи, Александър! Прекрасен ден от мен!
  • Над сенките от мислите, сезоните на чувствата и болката на "болковото" тяло е радостта от глъдчицата въздух, слънчевият лъч и песента на птичките за Любов, приемайки дарът на съществуването и животът.
    Ана, нежна, миловидна и чувствителна е душата ти!
  • Гавраил, мерси за думите! Слънчев и топъл ден!
  • Истинско откровение!
    Поздрав!
  • Стойчо, Блу, Яна, Гюлсер, Мариана, благодаря от сърце за отношението ви към моите търсения! Творбата се роди през една хладна пролетна нощ, когато не успявах да заспя... Душата ми се нуждаеше от освобождение и след тези мисли, се почувствах по-спокойна и някак намерила отново себе си...Трогната съм от коментарите! Бъдете здрави и все така напред в лоното на живота!
  • Ана, всяко докосване до твоя вътрешен свят е завръщане в преживяното от мен. Тук е загадката: "Наранено егото се бори за надмощие." Повярвай в силата и красотата на Духа в теб и останалите ще го оценят. Борбата е в душите ни - с болката от нараненото Его, а то проговаря, когато малко или много сме зависими от отношението на другите. Има Един/Една/ - вечен и щадящ - в душите ни. Той никога не ранява. Сега ще поместя нещо мое, в което споделям подобно преживяно. Хубаво е, че те има в този свят!
  • С Блу! Наистина... истинско. Отвсякъде. Аплодисменти!
  • Истинско!
  • Когато маските паднат, разбираме, че сме еднакво уязвими.Но такъв е карнавалът на живота:радостите обикновено завършват с погребения...
    Ана, поздравления за написаното от теб!
  • Благодаря ти, Марко за топлите и искрени думи! Всеки ден се сблъсквам с поредния фалш и това ми причинява болка... Защото искам честност, искреност, благородство на духа, а срещам лицемерие и театър, от най- лошия обаче... Бъди здрав и хубави дни занапред!
  • Хората са участници в маскен бал. И всяка маска е фалш от милосърдие...
    А в очите четеш " Човече, ти просто не предполагаш колко много ... не ме интересуваш."
    Познато чувство.
    Прекрасна творба, истинска, наситена с копнеж , с молба за човещина. Прекрасна !
    Поздрави !
Propuestas
: ??:??