31 mar 2012, 19:39

Огледало 

  Prosa » Otros
779 0 5

Огледало

                Аз съм огледало. Притежава ме една красива царица. Всеки ден тя се оглежда в мен и пита коя е най-красива на света. Отговарям й, че тя е най-красива…

                Един ден решавам да се пошегувам и казвам, че й завиждам. Тя се ядосва и решава да отрови една ябълка и да ме счупи, така че парченцата да не се залепват.

                Замахва… Как изглежда само! Все пак успявам да й покажа най-прекрасния образ, на който съм способно. Тя ме поглежда… и разбира, че завистта не е чак толкова лошо нещо. Успокоява се и си поръчва капучино с голяма пяна. Докато пие, се замисля и заповядва да ме възнаградят. Слагат ми нова сребърна рамка, излъскват ме до блясък…

                … и цялата Вселена ми завижда и решава да отмъсти на царицата. Тежки облаци надвисват над царството…

                … а аз блестя ли, блестя…

© Любомира Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Интересно и много дълбоко замислящо... Поздрав! Хареса ми много!
  • След моят рожден ден четох всичко публикувано,за да видя дали някой не ми е обърнал п о голямо внимание и да ми е посветил нещо и от тогава до сега не си публикувала.ЗАЩО?

  • Философия, с много поетика и подтекст.Поздрави!Wali/Виолета Томова/
  • Пролетно утро,
    в пукнато огледало ...
    Двойни надежди.
  • Преди огледалния свят на доброто има толкова много измама, че май никога не стигаме до последната завеса, зад която сме ние - актьорите излезли от театралния образ ... Поздрав за хрумването
Propuestas
: ??:??