20 abr 2007, 9:00

Опашка на „Кирков” 

  Prosa
828 0 7
1 мин за четене
 

Опашка на „Кирков"


  • - Хайде на доматите, само тука, сочни, пресни, големи, червени...
  • - Момче, пресни ли са доматите?
  • - Ти не чуваш ли, ма, госпожа, какво се приказва?
  • - Ами, два килограма.
  • - Ще видиш, няма да сбъркаш, пак при мене ще дойдеш...
  • - Добре, добре. А... ама тук отпред са подредени хубавите домати, а ти ми сложи смачканите и зелените.
  • - Какво съм ти сложил, ма? Няма да говориш така, че като ти дойда.
  • - Е, тук няма два килограма!
  • - Ти какво искаш, ма? Ти не виждаш ли цената? За тия пари-толкова! Ей, оттам ходи и си купи по 3 лева и ми се махай от главата!
  • - Аз искам оттука, ама от хубавите, отпред.
  • - Искаш, ама няма! Все не ви харесва, а без пари искате, еее... Не си ли доволна, че без пари ти ги давам, ма? Не си доволна! Дай торбата! Дай, дай, дай доматите... Да не съм те видел повече да дойдеш при мене! Ще те целя с тези големите, хубавите домати, където ги искаш. Тогава ще ти дам аз хубави домати! Смачкани били! Хем не разбира, хем с претенции... Хайде на доматите, моля! Сочни, пресни, големи, червени, моля! Не се блъскайте, не се пререждайте, има за всички, моля. Промоция само днеска! Хайде на евтините домати, моля! Ше ги у простаците... изкуфели дъртаци... доматите са им виновни!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Не е само на "Кирков"! Не е!
  • Благодаря Ви, но това е прекрасната част от живота ни !
  • Ти да видиш един източен пазар какво е! всеки те дърпа за ръкава да му влезеш м магазинчето, че те и придумва, придумва, само да оставиш няколко рупии при него!

  • усмиваш елегантно пазарната интелЕгенция!

    Браво Мими, подейства ми страхотно!
  • Добре,че не пазарувам!!!Това разбрах от твоята снимка на нашия пазар!
  • Е, то и аз искам
  • софийски блъсканици
Propuestas
: ??:??