10 jun 2019, 8:11

Островът на спасените 

  Prosa » Ficción y fantasy
437 2 8
1 мин за четене

…А един ден се случи извънредно произшествие. Сбиха се Стомах и Лява ръка. Ей така – от нищото. Просто се сбиха. Яростно размахани юмруци, злобно свити лица, зловещи закани…

Разтърваха ги, разбира се – охраната никога не дремеше. Бързо, ефективно, внимателно. Никой не пострада, никой не беше дори ожулен. Просто натиснаха побойниците, умело ги разделиха и отнесоха при Контрольора.

Сложиха ги в две кресла. Между тях застанаха  трима от охраната, но Контрольорът им кимна и те напуснаха кабинета. После той погледна навелите глави виновници.

-  Е?

Тишината застина зловещо.

- Спасихме ви от света, нали? Обещахме ви спокойствие, насита, секс, всичко, което ви харесва и можем да ви дадем. С едно условие – да сте винаги здрави. Винаги…

Двамата мълчаливо сведоха още глави…

- Да ви напомня съдбата на Далак - 1? Или на  Сърце – 4?

Помълча. После изрева:

- Е? Ще живеете ли нормално до Съдния ден или…

Посочи вратата.

- Вървете… И мислете!!!

В кабинета влезе Главният лекар.

-  Положението е отново тревожно. Очертава се язва на стомаха. А имаме на разположение само един Стомах…

Контрольорът се усмихна. Отдавна беше предвидил това. И вече беше изпратил три експедиции зад Граничния канал с една цел: да открият доброволци, готови на саможертва срещу няколко години нормален и спокоен живот. Далеч от хищниците, от канибалите, от отровите в земята, водата, въздуха. Е, разбира се, трябваше да минат изключително строг преглед. Чак след това щяха да получат ново име – според органа, който ще бъде взет от телата им, за да се продължи ценния живот на някой от златния човешки милиард…

 

 

На понеделнишко гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Гавраиле!
    Оптимист си ти...
  • Пак поглед към немислимото.Но пък колко от тях са станали реалност!
  • Благодаря, Ентелодон, Светлана!
    Ох, тия монахини...
  • Добре е, да закарат някои монахини там
  • Харесвам кратките, но съдържателни разкази. Поздравления!
  • Благодаря, Розали!
    Фантастиката е това, което днес си представяш за утре, а утре се оказва днес...
  • Благодаря, Красе, Мариана, Надя!
    Вече е реалност...
  • И когато "златния човешки милиард" започне да си отглежда органи в изкуствена среда, "човеците от кал" няма да има възможност да живеят "нормално до Съдния ден"... Каква загуба!...Поздрави, Генек!
Propuestas
: ??:??