22 ago 2009, 22:46

Отражения (Из "Откровено за лудостта") 

  Prosa
571 0 5
1 мин за четене

Пристанах на отражението ти в очите ми… както залезът пристава на хоризонта. Бавно прикрих смелостта си зад искреност… за да прекрача отвъд… за да ме последваш…

Вдишвам те заедно с капките по челото ти, солени са и напомнят вина… не я допускам, има време да й се отдам, защото сега съм Ти. Вдишвам те, дълбоко и безостатъчно... и задържам!

Колко дълго ще издържиш в дъха ми?

Преди изгревът имаше друга обвивка. Пареща! Тогава не исках да се събуждам. Дълго тълкувах отражението му върху дланите си и обгръщах пурпура с надежда, че утрото ще бъде зависимо… от мен. Преди се сливах с жадните лъчи на светлината и блудствах с мечтите ти… После посипвах тъгата си върху струните и тишината се пречупваше във вятъра зад прозореца ми… Удряше ме… болеше…боли… Малки парченца любов барабаняха по покрива и се сливаха с крясъка на загубило се в тъмното откровение. Преди те търсех… и сега те търся… в очите си…като дихание, което не искам да издишам, защото утре ще прелееш по нечия друга зависимост… ще си тръгнеш и аз ще си тръгна… от мен.

Утре ще се смеем в огледалото и ще градим живота си в отраженията… Утре изгревът ще посее надежда и ще танцува с вълните… после ще покълне вина, но има време да й се отдам…

Тази нощ ще моделирам скръбта си с ръцете ти, ще те татуирам по себе си като слънчева ласка, а по стените ще припяват образи, стаили суетата ми. Отдавна съм затапила страховете си, а Ти… заглъхнал си в гърлото ми като песен… крещя те и те мълча… Защото вечер изливам страстта си по пръстите, прикривам очите си, за да не те видят там и аз да не те видя…

Защото винаги изтичаш бавно по страните ми, но не те бърша… оставям те да попиеш в леглото ми… за да те сънувам…

 

 

 

 

 

© Бехрин Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ... и я откриваш...

  • Бети, в тези твои откровения, винаги има по някоя мисъл, която е като приземяване, на мисли и събития...
    "...утре ще прелееш по нечия друга зависимост… ще си тръгнеш и аз ще си тръгна… от мен."
    Обичам да я търся!
  • Жул!
    Рали... откриваме се... в думите, а ти да се завръщаш по-често!
    Благодаря Ви!
  • Преди се търсех...и сега се търся... в очите ти...като представа за себе си, която ме е страх да изгубя, защото утре...Защото утре ще си тръгнеш, а аз няма да искам да се върна при себе си...


    Усещаш ме, Бети!
  • О, Бети ...толкова нежно , с толкова ОБИЧ , и така образно си описала състоянието си ....по-красиво не би и могла ..., като художник си ти с думите , виждам настроението си в момента толкова майсторски нарисувано...

    "Защото винаги изтичаш бавно по страните ми, но не те бърша… оставям те да попиеш в леглото ми… за да те сънувам…"....без думи....!!!










Propuestas
: ??:??