19 oct 2022, 13:07

Политическа смелост 

  Prosa » Otros
676 0 4

Най-добрият порок на бъдещето, е миналото.

Едни помним, а много други не познават.

Много се пребориха, а много други страдаха.

Потопихме се в реки от речи с обиди и страдания.

Агресията ражда агресия,а отрицанието ражда отрицание на отрицанието.

Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила. А това докога?

Нека спорим, но да не се обиждаме. Нека се борим, но да не се убиваме.

 Без мощ няма ден и без него няма и нощта.

Само от нас зависи всичко това.

Нека този излезе нещо по-добро. 

И затова мислете!!!

© Yoana Stamatova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • А, ако се размислим,... кой ще сърба шкембе чорба с люта чучка и ще слуша чалга
  • Идеализма е толкова по-вреден, колкото по-големи са идеалите. А когато от думи се мине на дела, всичко остава в прахта. Само с мислене и думи не става.
  • И без Оруел ще съмне. Той е мъдрец. Но щом всичко зависи от нас, българите, защо обичаме да крадем? Ние само за това мислим! И избираме крадците като свое олицетворение. Аз имам отговор. И той е агресивен. Не е достатъчно да си смел и силен. Трябва да си отговорен. Не е достатъчно и да си добър. Трябва да бъдеш справедлив. А за това се иска ум. И опит. Понякога - мъдрост. Но това означава да не си българин, а той е собствен тип бълха. Хилядолетна!
  • Добре.
Propuestas
: ??:??