22 jun 2019, 8:16

Парвеню 

  Prosa
467 0 2

Беше смотан и отхвърлен от малък, съучениците му го заобикаляха, а момичетата се хилеха подигравателно, като минеше. Провървя му, но си остана същото комплексирано копеле, като преди. Мразеше жените, когато беше с някоя обикновено, тинейджърка или такава, която не забелязваше изрода в него, се отнасяше с погнуса и пренебражение. Премахваше съпротивата, изискваше подчинение, направо се гавреше с момичетата. Компенсираше с пари и подаръци. Няколко се опитаха да го съдят , но им разказа играта.С една дума все беше в печеливша позиция, както и да го погледнеш. Провървя му, не защото беше късметлия, а комбинативен, хитър, дори брутално нагъл. Парвеню. Понякога ходеше с износен анцунг, марков,  защото проклетия костюм беше адски неудобен, като ковчег. Можеше да е друг, смачкан и отстъпчив, но вече не. Винаги като се размекнеше си спомняше случката, когато му разбиха носа , защото носеше цветя на едно момиче . Алчен и жесток , но вече му правеха път за това ,звяр без клетка.Парвеню, та дрънка !

© Jivka Koleva Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря,все пак не съм професионалист в писането,има какво още да уча,за да е по-добре!Приятен ден!
  • Допада ми стилът ти, описването на парвенюто също. Но характерът като че ли е по-скоро бегло маркиран, отколкото детайлно изрисуван. Струва ми се, че би могло да има някаква по-фокусирана фабула обаче, да се разкаже за нещо конкретно случило се, разкриващо в цялост образа.
Propuestas
: ??:??