14 nov 2009, 18:37

Самотата (миниатюри) 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1141 0 12

Тя тичаше пъргаво по перона.

Посрещна на първи коловоз самотата.

...

Как да я прегърне някой?

Прилепнала е за самотата.

...

Един самотник я погледна завистливо.

Бяха вплели пръсти със самотата.

...

Самотата ù изяде закуската.

Съвсем залиня.

...

На гроба ù нямаше цветя.

Самотата не беше изпуснала влака към следващата гара.

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • , досада е тази самота
  • Разбира се, Странник. Аз уважавам правото на избор у всекиго. В един от предишните си отговори загатнах къде е причината за тези миниатюри. Твоята гледна точка съвпада до някъде с моята, а това, че си харесал миниатюрите, може само да ме радва. Благодаря ти!
    Крис, благодаря, че се отби! Мисля, че си казал достатъчно.
  • Георги, Светле, благодаря ви за вашите гледни точки по тези размисли. Те ги допълват чудесно, защото аз се спрях само на единия аспект - доброволно избраната изолация.
    Марко, Габи, прави сте, че е тъжно, но не можем да не се замислим колко малка крачка е нужна, за да не се стига до там. Струва ми се, че Светла е дала перфектни предположения.
    Благодаря ви за това, че бяхте с мен!
  • Дано на следващата гара да не я чака никой, тази понякога досадна Самота! Не й вдигайте телефона, не я пускайте в домовете си, а най-вече в душите си. Докопа ли се до вас, после трудно ще се отървете. Помогни си сам, за да ти помогне и Господ. И аз също, мога да помогна, но само ако ти искаш. Ти, който се чувстваш самотен, не оставай сам. Обади се на приятел, излез сред природата. Сам не значи самотен, може да си самостоятелен, затворен, но не допускай компанията на самотата. Тогава ще има много гробове без цветя. А и да има, ще е твърде късно, няма да е същото - някой да ти поднесе цветя, просто ей така, защото не иска да е сам! Весислава, знам че има много самотни хора, което е страшно, но си мисля че те първи трябва да протегнат ръка, защото не можеш да помогнеш, на някого, който не иска твоята помощ. Ужасно е, но пък си го написала...замислящо!!!
  • Много тъжно.
  • !
  • ... сам ли си?... не!- самотата ми прави компания- малко е досадна почти не спира да говори... имам нужда да остана поне за малко сам...
    хубаво е!
  • Има и такива хора, за съжаление. Лошото е, че разбираме за тях твърде късно. Благодаря ви за вниманието, Яна, Ани, Веселка, Ринс!
  • Въздействащо!
  • Кратко и оргинално!!!
    Много ми хареса!!!
    Поздрави , адашке!!!
  • Харесаха ми!
  • Тъжно, но пък страшно ми хареса!
Propuestas
: ??:??