3 mar 2023, 8:28  

Синдроматично 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
607 2 13
2 мин за четене

-

- Днес отивам на лекар.

- Болна ли си? А, не знам. Както каже докторът. Затова ще ходя.

 

- Скъпа, пи ли си хапчето за глава?

- Да, скъпи.

- Обратно в леглото!

- Аз, таковата... не ми минава...

- Аз излизам, ще се прибера довечера.

- Тогава си лягам!

 

Днешната ни медицина толкова напредна, че за всеки синдром пътека намира,

за всякa новa ваксина - вирус!

 

- Докторе, от студа акълът ми замръзва и не мога да мисля.

- Носи шапка с нагревател!

 

- Как изведнъж спря да се заглеждаш по блондинки?

- Мерки за сигурност: откакто жената намери рус косъм където не би трябвало да има...

 

"Момичето е родено в Испания в семейството на две жени - българка и британка.

Върховният административен съд окончателно отказа да издаде акт за раждане на 3-годишната Сара. Сагата, известна като "бебе Сара", започна още през 2019-а година. Момичето е родено в Испания в семейството на две жени - българка и британка. Сара има само испански документи за раждането си, в които са вписани и двете майки."

Да го духа Европата! Бебе с биологична майка небългарка и с биологичен материал от? Българката ли е дала биологичен материал за зачеването му? И на всичкото отгоре родено в 3-та страна! Боже, Боже, до какво доживяхме! 

"Със сигурност делото ще стигне до Европейския съд по правата на човека, но по-неприятното не е чисто юридическият път, по-неприятният път е този, който вещае наказателна процедура срещу България за нарушаване на правото на ЕС”

"Добре охранявани мъже" -

Оригинално заглавие Les hommes protégés, 1974

Затова мъжете са в Червената книга - заради биологичния материал! Все още! Докато му намерят заместител! 😅

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Златна - 😄 /няма оправдание/
  • "- Докторе, от студа акълът ми замръзва и не мога да мисля.
    - Носи шапка с нагревател!"
  • Благодаря🌷
  • ТЪЖЕН СМЯХ...
    Поздравления!
  • ИнаКалина - якета подгряващи, шапки подгряваши, гащи... 😉
    Обратното на китайските минивентилаторчета с батерии, с които си ходиш и си духаш...🤭 където искаш да си охладиш!
    Благодаря за включването, още се хиля!😂
  • Има и такива шапки - нагревателът е мобилен, може да се слага и на други места...не, в черепната кутия - не , процесорът замине ли и нов софтуер не помага
  • „Смешен плач“ или „Политическа зима“? Имам някакъв спомен за "Политическа зима", зимата като метафора на летаргията: летаргия при хората. А „Смешен плач“ с истеричен смях. А са писани преди около 150 г. Къде сме сега?

    Доче и Петре - благодаря!
  • Посмях се даже акъла ми се размрази от смях, А после си викам "Накъде сме се запътили..." Смразяваща перспектива значи.
  • Ооох, на изчезване сме,.. но едва ли червената книга ще помогне сред толкова наредби, конвенции...
    Как ли ще заспя тази вечер
  • troia (Катя Иванова) - както е казал народът "Не бой се! По-зле ще стане, по-добре няма да стане!"
  • Георги 🥵пепел ти на езика!
  • Мъжете са на изчезване, а жените все болни. Нещата вървят на зле.
  • Скоро, очаквам, някои с Голямо его и Нарцистични отклонения да почнат да раждат... от самите себе си...
    Медицината напредва все пак!
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??