-
- Днес отивам на лекар.
- Болна ли си? А, не знам. Както каже докторът. Затова ще ходя.
- Скъпа, пи ли си хапчето за глава?
- Да, скъпи.
- Обратно в леглото!
- Аз, таковата... не ми минава...
- Аз излизам, ще се прибера довечера.
- Тогава си лягам!
Днешната ни медицина толкова напредна, че за всеки синдром пътека намира,
за всякa новa ваксина - вирус!
- Докторе, от студа акълът ми замръзва и не мога да мисля.
- Носи шапка с нагревател!
- Как изведнъж спря да се заглеждаш по блондинки?
- Мерки за сигурност: откакто жената намери рус косъм където не би трябвало да има...
"Момичето е родено в Испания в семейството на две жени - българка и британка.
Върховният административен съд окончателно отказа да издаде акт за раждане на 3-годишната Сара. Сагата, известна като "бебе Сара", започна още през 2019-а година. Момичето е родено в Испания в семейството на две жени - българка и британка. Сара има само испански документи за раждането си, в които са вписани и двете майки."
Да го духа Европата! Бебе с биологична майка небългарка и с биологичен материал от? Българката ли е дала биологичен материал за зачеването му? И на всичкото отгоре родено в 3-та страна! Боже, Боже, до какво доживяхме!
"Със сигурност делото ще стигне до Европейския съд по правата на човека, но по-неприятното не е чисто юридическият път, по-неприятният път е този, който вещае наказателна процедура срещу България за нарушаване на правото на ЕС”
"Добре охранявани мъже" -
Оригинално заглавие Les hommes protégés, 1974
Затова мъжете са в Червената книга - заради биологичния материал! Все още! Докато му намерят заместител! 😅
© П Антонова All rights reserved.