Специално за Веси!!!
„Аз не съм капризна. Има ли телефон? Не, че нещо... ей тъй, да го питам, дали те е забравил? Няма ти правя мръсно. Обещавам."
И на мен толкова ми трябва и нали работя в магазин и минават много хора, даже и мъже, та... Защо ли ми се случват все зевзеци? Сигурно ги привличам. При мен хвърчат визитни картички, покани за вечери, даже последната покана беше за вечеря със закуска. А какви неприлични предложения имам, но тях ще ги напрявя на разказчета с неочакван край. Млади момчета ми предлагат да ми правят стриптийз. Обикновено ги питам: „Вие късоглед ли сте?!" Не ме ли виждат, че съм... сладко-кисел вкус, за да не кажа на години.
Та така... Една вечер се чухме с Иванова по телефона и тя нещо ме „ядоса". Идва един клиент, много симпатичен, по-млад от мен с десетина години и нали трябва да съм любезна, се усмихвам. И от дума на дума, той ми казва, че е щастливо разведен и ми иска телефона, за да почерпи за развода. Аз отказвам, той настоява и така половин час. Накрая му казвам да ми даде неговия номер и аз ще му звънна, ама друг път. Момчето наистина много готино! Пита ме как се казвам и... А току-що бях говорила с Иванова и изтърсих: Ани. Тръгна си той и аз нали имам богатичко въображение, реших да му звънна от една прима и да му дам нейния телефон, за да „ми" се обади по-късно. И щеше да стане една веселба!!! Обаче се сетих, че аз този човек не го познавам. Може да е серийно моногамен или някой милиционер, исках да кажа милионер под прикритие и после ще се изям от мъка, че... съм му дала неправилния номер. Може да съм готина, но все пак съм си жена. Пък и трябваше да звъня на Ани да й кажа да импровизира, че това е любовника ми и понеже мъжът ми ме следи, да ми го занимава една-две седмици, докато се уталожат нещата, защото обектът не е за изпускане, а гласовете ни си приличат. Ей такива щуротии ми идват наум. Срамота, Светланке, на твоите години! То малко ме е срам, но деяним.
Та по този повод, Веси, не ми искай никакви телефони, защото ще те вкарам в някой екшън, та ще се чудиш какво да правиш. Или може би - не, а, Веси?!
От мен освен щуротийки, няколко прегръдки и целувки за всички!!!
© Светлана Лажова Todos los derechos reservados