Apr 16, 2008, 9:56 PM

Внимавай какво си пожелаваш, Веси!!! 

  Prose » Humoristic
1595 0 15
2 мин reading
 

 

Специално за Веси!!!

„Аз не съм капризна. Има ли телефон? Не, че нещо... ей тъй, да го питам, дали те е забравил? Няма ти правя мръсно. Обещавам."

И на мен толкова ми трябва и нали работя в магазин и минават много хора, даже и мъже, та... Защо ли ми се случват все зевзеци? Сигурно ги привличам. При мен хвърчат визитни картички, покани за вечери, даже последната покана беше за вечеря със закуска. А какви неприлични предложения имам, но тях ще ги напрявя на разказчета с неочакван край. Млади момчета ми предлагат да ми правят стриптийз. Обикновено ги питам: „Вие късоглед ли сте?!" Не ме ли виждат, че съм... сладко-кисел вкус, за да не кажа на години.

Та така... Една вечер се чухме с Иванова по телефона и тя нещо ме „ядоса". Идва един клиент, много симпатичен, по-млад от мен с десетина години и нали трябва да съм любезна, се усмихвам. И от дума на дума, той ми казва, че е щастливо разведен и ми иска телефона, за да почерпи за развода. Аз отказвам, той настоява и така половин час. Накрая му казвам да ми даде неговия номер и аз ще му звънна, ама друг път. Момчето наистина много готино! Пита ме как се казвам и... А току-що бях говорила с Иванова и изтърсих: Ани. Тръгна си той и аз нали имам богатичко въображение, реших да му звънна от една прима и да му дам нейния телефон, за да „ми" се обади по-късно. И щеше да стане една веселба!!! Обаче се сетих, че аз този човек не го познавам. Може да е серийно моногамен или някой милиционер, исках да кажа милионер под прикритие и после ще се изям от мъка, че... съм му дала неправилния номер. Може да съм готина, но все пак съм си жена. Пък и трябваше да звъня на Ани да й кажа да импровизира, че това е любовника ми и понеже мъжът ми ме следи, да ми го занимава една-две седмици, докато се уталожат нещата, защото обектът не е за изпускане, а гласовете ни си приличат. Ей такива щуротии ми идват наум. Срамота, Светланке, на твоите години! То малко ме е срам, но деяним.

Та по този повод, Веси, не ми искай никакви телефони, защото ще те вкарам в някой екшън, та ще се чудиш какво да правиш. Или може би - не, а, Веси?!

От мен освен щуротийки, няколко прегръдки и целувки за всички!!!

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Двайсет кила мляко? Само не разбрах, пресно или кисело?! Айде ще ти звънна да ми разкажеш Бекамке.
  • 20 кила мляко?...
    Алиска е луднала с тая крава
    От много горест ми пресъхна млякото,Свеланкееееееее
    И този пусти телефон не спря да звъни,но все грешка...
    Чакам твоя
    На Бекъм жена му ти изпраща целувки!
  • Айде няма да забравям вече Петинка. В списъка си, но не в онзи. Иванова, извинявай забавянето е по моя вина. Бях го дала на милиардер. Сега търся мили...о не...р. Ще има , само малко търпение. Алиса, аз се чудя Веси как ще се оправи, еле па за стреса и неизлечимата горест. И Абрамович да й звънне пак ще й е тежко на г-жа Виктория Бекам. Така на галено й казвам заради прическата. Павлина, как може да потъваш, хайде научи се да плуваш. А моя номер го раздавай на воля! Ради, от Луда крава може и да има лечение, но от Луда телефонистка - цък. Вилдан, олекна ми, мислех че съм предозирала с щуротиите. Ама и свръх доза да ви пусна вие сте готини и издържате.
  • Продължавай с щуротиите,готина!!!
  • Веси, молм та, зЕми си го тоа телефон! Като не ми дрънчи Лажова, ти звъни на тебе! Не се издържа! Нема сън, нема спокойствие - аз такова еднъш и на опера съм бил - голем джангър/водиха ни от Рай комитетот по културата - ко'ко да отървем Ленинскйо съботник ойдох!/ - ама спреа! При вазе спиране нема! Кравите се побъркаа - 7 заминаха за екарисажот, докат разберем, че не е Луда крава, а луда телефонистка!
    Ай-ай-ай!
    ПослеПисанье: Либим ва!
  • Лажова, страхотна е идеята, ама аз няма да ти дам телефона си, щото, както казват, "в наше село - аналогичен случай" . Ти поне си била разумна да не дадеш твоя, а си взела неговия. Аз направих една друга глупост - дадох моя. Заиграх на оная тънка струнка - "мъжът-победител". Рекох си: "Голяма работа, един телефон! Те, мъжете, като придобият един телефон и се смятат за тотално успели... победители... Не им е нужно и да звънят, щото, щом така лесно са придобили телефона, лесно ще придобият и ... друго. И после изключват... Нали са победили...". Да ти кажа честно, тази тактика винаги ми беше вършила успешна работа..., ама до ей тоз случай. Та, какво да ти разправям сега! Оказа се много упорит младежът... и доста последователен (да му се не види!). И, най-лошото е, че май взех да "потъвам", "потъвам"... Та, толкова по въпроса с пожелаването А, която иска, може да ми даде телефона си, вече ще давам нейния, вместо моя Хайде, до довечера, ако не вземе да звънне пак...
  • Веси, забравила си си телефона у нас. И съм възмутена, понеже като звъни не само вибрира, ами и пъшка!!!! Начи, казах ви аз да не се събирате с Лажова, само на пъшкане може да ви научи тая жена...
    Освен това, като ти звънна телефона, Алексиева, едната крава така се стресна, че предаде Богу дух... Мир на джолана й... И сега ми дължиш:
    1. Крава, петниста - 1 броя
    2. Теле, предполагаемо - 1 броя
    3. Мляко, прясно, пастьоризирано (е, кво, беше си специална крава!!!) - 20 литра
    4. Обезщетение за нанесените психологически вреди (стрес и неизлечима горест), предизвикани от смъртта на Любима Крава Един Броя - по договаряне.
  • Ааа, ти за туй ли не ми вдигаш като ти звъня - щото си заета с "организацията", а?
    Хм, айде да не се забравяме, че иде лято - ще дойдеш ти тук и ще видиш...!
    Хихик*
    Много цунки за теб, Светланчик!
  • Мая, работя по желание на клиента, така че на личната поща данните за години, ръст, размер на ризите и прочее. На другото парти идвам с поръчката. Васенце, ако ме изгони ще го удариме на живот, ако преди това не ми направи пълна промяна. Наказвай ме, Веси!!! И като ти звъннат се дръж естествено. На импулсен съм Люси, нали съм импулсивна, няма как. Чакам те в София, ще имаш право на избор. Креми и аз те обичам!!! Искам Алиса, ах как искам! А аз тъпанарката да ходя до Боровец, да организирам екскурзии, вместо да му кажа, че ще спя у вас. ТекезесаркаТА СЪМ АЗ. Веси...защо бе мила, така имаш шанс да се сдобиеш с нещо неприлично младо. Ей, това младите все се бъркате къде не ви е работа...Сутринта си говорим с Романтика за поезия, за филми и...на мен ми прищрака. Това момче дето ме покани на вечеря със закуска го познавам от десет години. Па преди сигурно съм била по-хубава, защо чак сега ме кани на вечеря? Кой за какво си мисли. Аз съм отслабнала, не само умствено и той миият е решил да ме храни от вечерта до ранни зори, а аз си мислех...Гадно!
  • Аааааа,Ели...
    Недей толкова лековерно,че тя ги препредава телефоните?
    Генетично и е заложеноЕкшънова е...Не е Лъжова
  • Лажова, ти си една палавница!
    П.П.
    Искаш ли номера на Радо? Ама да знаеш, като се чуете, че тая вечер ще спя у вас. Щото е по-близо до ТКЗС-то, пък съм замръкнала с кравите!
  • Срамотааааааа, Светланке, на твоите години!

    Ще те изям, Човеко!
  • Аааааа, още сега ти се обаждам!!! Искам и мен да замесиш в нещо... по-така! Хайде, ще си изчакам реда след Мая и Веси. Сега ще направя гимнастика, че съм се посхванала
    Цунам та!
    Лажова, сега те набрах... да не си на импулсен бе???
  • И кво сега...няма телефон?Тъй ли?
    Достраша те а?Няма да му сторя нищо...
    Само ще го имунизирам
    Ако знаеш какъв екшън ти готвя за "наказание"
  • пък сещай се, че имаш повечко номера в телефонния си указател - ако ти дойдат в повече младите и хубави мъже-милионери. пък няма да казваме на Васето. не, че не можем да пазим тайна, ама на който кажем - хич не пази! да нямаш вяра на никой...
Random works
: ??:??