1 mar 2008, 18:34

Завръщане 

  Prosa » Otros
1378 0 13
1 мин за четене

Събудих се с люлякови устни. С горящи и потни бедра. И замряла, забавях умишлено утрото. Отварям очи с блажена мараня разлята в зениците, мокреща ресниците. Знаеш ли какъв е погледът ми тази сутрин? Красиво отговарящ с ехо на шепота ти, крехка бродерия от въздишките ни... и те гледам - жадна, а ти си пролетна роса.

Маряната в очите се спуска по крайчетата им и се търкулва рязко по бузите. Не тъжно. Като освободена от примка душа. И ръцете потреперват объркани. А твоите ръце им пристават. Изненадващо бързо. Цялата нежност ми говори в зениците ти. Толкова близко и същевременно далеч.

Копнеж по миналото ли сме сега? Или демонстрация на настоящата ни неудовлетвореност? Обладаваш тялото, а подчиняваш душата ми. И се пръскам цялата, в частици – стотиците фибри в тялото ми. И те усещам така – с различната вибрация на всяка фибра. По единично. Многоизмерно. И алчно дори. Обичаш ме в крайности. Сякаш обещаваш. Странно как аз не очаквам нищо този път...

И все пак се събудих с люлякови устни. С мечти и вдъхновение. И вяра. Не за нас. За себе си. А ти ме обичаше цяла нощ. Както някога. Както мечтаех да бъде, когато не беше... Сега? Сега галиш сетивата. И егото. Маранята в очите е онази пристрастеност към спомените... Кинжалът им днес е със златно острие. И не ранява. Страстта ми е нова – ходът напред. Най-големите страхове ми показаха пътя. А емоцията - призрак на нощите ми, ми върна душата. Онази, свободната. Която досега беше при теб...

© Ралица Стоева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Добре дошла отново , поздрави за великолепното завръщане !
  • Чувствено завръщане! Въпреки, че сега те откривам... хареса ми въздействието! Поздрави!!!
  • Един много важен човек в моя живот веднъж ми каза: " Защо да коментирам, та те са толкова добри, не е ли явно?" Ако е права защо тогава да изричаме: Обичам те, липсваш ми, нуждая се от теб...
  • Красиво е...много.
  • С удоволствие чета всяко твое произведение!Пренасяш ме в други светове с по-силни чувства и копнежи...!Браво!
  • Къде се загуби?
    Усещам нови нотки... и ако не сюжет, то поне образ, който в някаква степен се налага като присъствие...
    Харесва ми!
  • Браво!!!
  • Усещане за дълги времена да е!!!
    Браво на авторката!!!ЧБМ!!!
  • Интересно ,поздравче!!!
    Честита Баба Марта!!!
  • Прекрасно е...Поздравления!!!
  • Хубаво завръщане, Рали, в люлякови устни!
    Знаеш, че ги обожавам...
    Радвам се, че публикува нещо. Откровено казано днес си мислех за теб. Няма нищо случайно нали? Дори и люляците не са...
    Честита Баба Марта и много усмивки и люлякови целувки...
  • "...Маранята в очите е онази пристрастеност към спомените..."

    Знаеш ли как се радвам,че отново чета нещо твое...
  • Прекрасно...Поздравления!!!
Propuestas
: ??:??