Бесен съм
Есе
Защо съм бесен ли? Чета безумно глупави изказвания и анализи. В наши вестници и електронни издания. Като например „политическо инженерство”. Каквото и да значи тази безсмислица. Само че тя обижда най-креативната част на този свят – инженерите! Тези, заради които светът е живял и живее все по-добре. Това не са банкерите, капиталистите, икономистите и безбройната кохорта от паразитиращи „анализатори”. А са инженерите! Някъде много остроумно от един наш осъзнал се анализатор бе казано, че думата „анализатор” на български трябва да се пише с двойно „л” („аналлизатор”). Защо съм бесен ли? Това е само една от причините. Защо – защото например знаете ли как е „електрически инженер” на латински: „electrica ingeniarius”. Вгледайте се. Идва от „гениариус” – гений! И изведнъж – политика, че и „инженерство” с най-негативен оттенък, написано от тези безумно неграмотно „аналлизатори”, които елементарна представа си нямат какво е „инженер”! Ами много е просто – „гений”!
Защо съм бесен ли? Защото някаква Урсула, вероятно много жена, тъй като има доста деца, застъпва абсолютно неприемливи тези за джендърството (разбирай педерастията и лезбийството, и всякакви подобни отклонения (никой в съвременността не им забранява да са такива, само че да не го демонстрират, както никой от нас, хетеросексуалните, нормалните, не е излязъл да прави „хетеропарад”) и то едва ли ги вярва тази Урсула, а ги плещи тези врели-некипели само защото ѝ е внушено, че това е правилното. Е, да ама аз искам моите внуци-момчета да са истински мъже, както ги е създала природата и да си потърсят истински жени (пак както ги е създала природата) и да имат нормални семейства от истински мъж и истинска жена. Както и майките, бащите, и дядовците на момиченца искат те да стана нормални хетеросексуални Жени! И ще изрина всички боклуци от училище, ако посмеят да ги учат на джендъризъм, заради някаква си толерантност към другостта. (Елада и Рим се срутиха заради педерастията). Да, големият вече е избягал от тази безумна зараза. Но малкият все още може да бъде манипулиран. Но аз пазя и го обучавам. Няма толерантност към този, който иска да те манипулира. Който и да е той! Няма нищо друго, освен два пола. Никой (освен природата) не може да избере пола. Тук избор на хората няма! И тези полове са два и само два: Жена и Мъж! Толерантност ли – има я. В един мой коментар, тук в „Откровения”, преди няколко дни дни казах нещо подобно: „Щом са педали, да са си педали, само да не си вирят дирниците по площадите”. И не се извинявам. Ама изобщо. Защото го мисля. Ами много е просто: Има само два природни пола – мъж и жена. И толкова!
Защо съм бесен ли? Защото ние бяхме потискани от зловещия комунизъм. Не сме били никакви борци или дисиденти, а натискащи си парцалите, защото неграмотните убийци-каскетлии не прощаваха, ако можеш да мислиш и виждаш какъв посран комунизъм и социализъм правеха. И убиваха! Но не само затова съм бесен. Това вече е ясно. А съм бесен затова, че тези, които ни даваха надежда, които бяха истинска демокрация, сега (част от тях само, за радост не всичките, и за радост умните и точните са сега управляващи) се насраха! С пълната безсмислица, имаща обратен смисъл на фонетичното си звучене, т.н. „политкоректност”! Имам предвид великата Америка! Във всеки филм трябвало да има негри, педерасти и инвалиди. За последните (това са хора, преживяли много нещастия и трябва да можем да им облекчаваме живота като общество, но не се случва – я вижте нашето безумно изобретение – ТЕЛК, или каквато чиновническа недомислица е сега – е, за това не трябва ли да сме бесни?) – те трябва да са във филми, в които органически са свързани, например когато се разказва тяхна съдба, или нещо подобно, но не и задължително във всеки филм. Да, ама иначе не може да се участва в някаква си тяхна прехвалена церемония, на която не знам защо ѝ се отдава такова значение. Ами „негър”– дума-табу! Ей, цензорите!, да не сме по време на инквизицията, та ще ни казвате какви думи да употребяваме. Я вижте този линк: https://www.youtube.com/watch?v=RVmkCfrhqns. Нещо ненормално да видяхте в него? И във всеки филм трябвало да има негър – Ами Робин Худ, Ричард Лъвското Сърце, Кан Аспарух дай да ги направим негри тогава. Да, и затова съм бесен. Ще си употребявам каквито си думи искам, когато и където си искам. Не смятам да обиждам някого, но ако той или тя се обиждат, защото търсят привилегии, а не права, ми е все тая. Аз имам право да си изразя мнението. Ама то май свободното мнение е по-опасно от оръжията за една безумно паразитираща световна прослойка, която иска да изземе световните ресурси и да ги натика във всеядната си и бездънна паст! Ей, затова се създават всички тези писания, обработки, програми, приложения и теории. Е, да ама ние живелите в „комунизЪма” знаем такива теоретични безумства като „капиталът”, на нечистоплътното пиянде мордохай (малките букви са в знак на екстремно презрение), че съвременните либерастчета не могат да ни стреснат. Ей, затова съм бесен!
Защо съм бесен ли? Защото разни маргинали запушват цели градове, а съответните упълномощени, включително чрез демократичен избор от милиони, не вземат мерки да разгонят, да арестуват и да осъдят (ако са извършили престъпления, а много от тях са – това го виждахме и е документирано) нарушителите както на обществения ред, така и на правата точно на тези много гласували! И защото един, уж избран (слава Богу не от мен, и мисля не от много милиони, които знаят какви е руския ботуш) за някакъв обединител, ходи като шумкар след грозната дата 9.09.’44 г. и дрънка глупости. Е, да не съм ли бесен?
Защо съм бесен ли? Защото аз не съм сложил червена точка на това есе-пасквил, но редакторът е длъжен да я сложи, заради , както някой би си помислил, нелицеприятния език на автора. Това са правила! А аз уважавам правилата! Но не я слагам, защото всеки от нас трябва да иска и да може да каже какво и както го мисли. И ако му слагат червени точки, това е цензура. Ама няма как. Ей, затова съм бесен!
© Безжичен
© Безжичен Все права защищены