Sep 29, 2020, 5:40 PM

Бесен съм! 

  Essays » Citizen, Others
1620 6 43
5 мин reading

Бесен съм

 

Есе

 

     Защо съм бесен ли? Чета безумно глупави изказвания и анализи. В наши вестници и електронни издания. Като например „политическо инженерство”. Каквото и да значи тази безсмислица. Само че тя обижда най-креативната част на този свят – инженерите! Тези, заради които светът е живял и живее все по-добре. Това не са банкерите, капиталистите, икономистите и безбройната кохорта от паразитиращи „анализатори”.  А са инженерите! Някъде много остроумно от един наш  осъзнал се анализатор бе казано, че думата „анализатор” на български трябва да се пише с двойно „л” („аналлизатор”). Защо съм бесен ли? Това е само една от причините. Защо – защото например знаете ли как е „електрически инженер” на латински:  „electrica ingeniarius”. Вгледайте се. Идва от „гениариус” – гений! И изведнъж – политика, че и „инженерство” с най-негативен оттенък, написано от тези  безумно неграмотно „аналлизатори”, които елементарна представа си нямат какво е „инженер”! Ами много е просто – „гений”!

 

     Защо съм бесен ли? Защото някаква Урсула, вероятно много жена, тъй като има доста деца, застъпва абсолютно неприемливи тези за джендърството (разбирай педерастията и лезбийството, и всякакви подобни отклонения (никой в съвременността не им забранява да са такива, само че да не го демонстрират, както никой от нас, хетеросексуалните, нормалните, не е излязъл да прави „хетеропарад”) и то едва ли ги вярва тази Урсула, а ги плещи тези врели-некипели само защото ѝ е внушено, че това е правилното.  Е, да ама аз искам моите внуци-момчета да са истински мъже, както ги е създала природата и да си потърсят истински жени (пак както ги е създала природата) и да имат нормални семейства от истински мъж и истинска жена. Както и майките, бащите, и дядовците на момиченца искат те да стана нормални хетеросексуални Жени! И ще изрина всички боклуци от училище, ако посмеят да ги учат на джендъризъм, заради някаква си толерантност към другостта. (Елада и Рим се срутиха заради педерастията). Да, големият вече е избягал от тази безумна зараза. Но малкият все още може да бъде манипулиран. Но аз пазя и го обучавам. Няма толерантност към този, който иска да те манипулира. Който и да е той! Няма нищо друго, освен два пола. Никой  (освен природата) не може да избере пола. Тук избор на хората няма! И тези полове са два и само два: Жена и Мъж! Толерантност ли – има я. В един мой коментар, тук в „Откровения”,  преди няколко дни дни казах нещо подобно: „Щом са педали, да са си педали, само да не си вирят дирниците по площадите”. И не се извинявам. Ама изобщо. Защото го мисля. Ами много е просто: Има само два природни пола – мъж и жена. И толкова!

 

     Защо съм бесен ли? Защото ние бяхме потискани от зловещия комунизъм. Не сме били никакви борци или дисиденти, а натискащи си парцалите, защото неграмотните убийци-каскетлии не прощаваха, ако можеш да мислиш и виждаш какъв посран комунизъм и социализъм правеха. И убиваха! Но не само затова съм бесен. Това вече е ясно.  А съм бесен затова, че тези, които ни даваха надежда, които бяха истинска демокрация, сега (част от тях само, за радост не всичките, и за радост умните и точните са сега управляващи) се насраха! С пълната безсмислица, имаща обратен смисъл на фонетичното си звучене, т.н.  „политкоректност”!  Имам предвид великата Америка! Във всеки филм трябвало да има негри, педерасти и инвалиди. За последните (това са хора, преживяли много нещастия и трябва да можем да им облекчаваме живота като общество, но не се случва – я вижте нашето безумно изобретение – ТЕЛК, или каквато чиновническа недомислица е сега – е, за това не трябва ли да сме бесни?) – те трябва да са във филми, в които органически са свързани, например когато  се разказва тяхна съдба, или  нещо подобно, но не и задължително във всеки филм. Да, ама иначе не може да се участва в някаква си тяхна прехвалена церемония, на която не знам защо ѝ се отдава такова значение. Ами „негър”– дума-табу! Ей, цензорите!, да не сме по време на инквизицията, та ще ни казвате какви думи да употребяваме. Я вижте този линк: https://www.youtube.com/watch?v=RVmkCfrhqns. Нещо ненормално да видяхте в него? И във всеки филм трябвало да има негър – Ами Робин Худ, Ричард Лъвското Сърце, Кан Аспарух дай да ги направим негри тогава. Да, и затова съм бесен. Ще си употребявам каквито си думи искам, когато и където си искам. Не смятам да обиждам някого, но ако той или тя се обиждат, защото търсят привилегии, а не права, ми е все тая. Аз имам право да си изразя мнението. Ама то май свободното мнение е по-опасно от оръжията за една безумно паразитираща световна прослойка, която иска да изземе световните ресурси и да ги натика във всеядната си и бездънна паст! Ей, затова се създават всички тези писания, обработки, програми, приложения  и теории. Е, да ама ние живелите в „комунизЪма” знаем такива теоретични безумства като „капиталът”, на нечистоплътното пиянде мордохай (малките букви са в знак на екстремно презрение), че съвременните либерастчета не могат да ни стреснат. Ей, затова съм бесен!

 

     Защо съм бесен ли?  Защото разни маргинали запушват цели градове, а съответните упълномощени, включително чрез демократичен избор от милиони, не вземат мерки да разгонят, да арестуват и да осъдят (ако са извършили престъпления, а много от тях са – това го виждахме и е документирано) нарушителите както на обществения ред, така и на правата точно на тези много гласували! И защото един, уж избран (слава Богу не от мен, и мисля не от много милиони, които знаят какви е руския ботуш) за някакъв обединител, ходи като шумкар след грозната дата 9.09.’44 г. и дрънка глупости. Е, да не съм ли бесен?

 

     Защо съм бесен ли?  Защото аз не съм сложил червена точка на това есе-пасквил, но редакторът е длъжен да я сложи, заради , както някой би си помислил, нелицеприятния език на автора. Това са правила! А аз уважавам правилата! Но не я слагам, защото всеки от нас трябва да иска и да може да каже какво и както го мисли. И ако му слагат червени точки, това е цензура. Ама няма как. Ей, затова съм бесен!

 

© Безжичен

© Безжичен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Eia (Росица Танчева): Радвам се, че си прочела това есе. Многп рядко пиша есета, защото е трудна форма. Иначе - да, езикът ми е такъв, когато съм бесен (и мисля съвсем подходящ, даже много мек за ситуацията). То и в разказите си, не си държа юзда на приказките, де... ама поне се мъча да го правя малко по-литературно...
  • Е, разбрах защо си бесен. То и нямаше как да не разбера при този твой начин на изразяване. Ами... споделям беснотията ти.
  • Всяко нещо има две страни: +и- ,но е важно колко е процента на едното спрямо другото и дали си му ял попарата(това за комунизма) А инак за бесовете: те ще се увеличават. Светът се ръководи от дявола, а от там нищо добро. Доброто е, че в един момент ще има край. Който го вярва, го знае. Беса на дявола е голям, защото знае, че му остава малко време.
  • Блу (Blue) - нали и параклис си има, що да не го изкарат светец.
  • Много ми е интересно на какво се базират оценките за живота преди 89 г. на хора, които са почти връстници на т.н. наша "демокрация". Преди години гледах документален филм за Илия Павлов. Изкараха го светец. След още 20 години това ще е истината - видяното от филми или прочетеното от нета/ не пиша книги, защото съм сигурна, че след 20 години четящите книги ще се броят на пръсти/. Истината винаги има поне две страни. Всеки обществен строй има и хубави и лоши страни.
  • Благодаря за оценката, Самовила
  • Ще се включа и аз по повод хубавите и лошите страни на комунизма. Човек, който си затваря очите за зверства извършени над човешки същества, само защото имало и някакви положителни страни на режима, за мен е сляп и глух душевно. И чист егоист. То по тази логика защо не си затворим очите и за османските зверства над българския народ, защото видиш ли, османлиите имали и добри страни. Макар, че ми е трудно да намеря такива. Хора с подобни възгледи са морално деградирали за мен.
  • Лесно им е,Пепи. А аз съм бясна и на китайците. Заради техния вирус само дотук ми пропаднаха три хубави почивки.Да не говорим, че не съм посещавала Япония от година и нещо.😆😷
  • Според мен и той като всяко друго нещо си имаше хубави и лоши страни, Безжичен, но ти по някаква причина си избрал да виждаш само негативните. Твое право е.
  • Сега разбирам защо късопаметните са щастливи, щото няма за какво да са бесни.
  • Стана ми интересно, че има още прочели това старичко вече есе. А по въпроса за "комунизЪма" (цитат на един от неграмотните каскетлии- вече му забравих името, защото е без всякакво значение) ще кажа само, че стига дори едно от престъпленията им, т.н. "народен съд", когато като башибозуци са избили цвета на нацията, за да им съм вечно бесен - на тях и издънките им, защото свръхизвестно е "крушата не пада по-далеч от прогнилия дънер"... Та това за беса...
  • А помните ли Ксеркс от "300" ? Ако не беше смешно, щях да съм бясна. 😂
  • И в "Троя" в ролята на Орфей е негър
    И на Ахил в "Илиада"
    https://www.flagman.bg/article/233196
  • Ако имаш още нерви за хабене, изгледай "Златното руно"/дано не бъркам заглавието на филма/. Там Орфей беше негър.
  • Прочетох с интерес. И с удоволствие установих, че имаш сходни с моите виждания. Май само по въпроса за комунизма се различават, но това си е напълно нормално.
  • С теб съм.
    От бесните...
  • "И дано Новата (има ли разлика от старата)..." - Bezzhichen (Безжичен)

    Да, има разлика. Много хора останаха в старата година, други само я прескочиха. А всички ние, които останахме, все още сме живи, благословени и богословени. И дано Бог да ни запази живота и здравето за дълги години напред! Амин!!!
  • Благодаря, че си забелязала този текст. Понякога има излишни емоционални изблици. Казвам "излишни", защото те нищо не променят.
    И дано Новата (има ли разлика от старата) промени нещо към по-добро за всички!
  • Вече нищо не ме учудва! Поради това се уча на смирение!...
    Щастлива Нова година, Bezzhichen (Безжичен)! Бъди здрав!
  • vladetoned (Владислав Недялков): Благодаря ти много. Ценя твоето мнение.
  • Прекрасно есе! Стадното ни самосъзнание и поведение е крайно време да престане и да отворим очите си за горчивата действителност. Поздравления и глас в Любими!
  • За за живеем в един що годе нормален свят, трябва да има баланс, присъствие на закона за единство и борба на противоположностите. Този баланс и самият закон бяха нарушени, затова говорим за "новата нормалност", макар че тя не е никаква нормалност. Оттук следва и другият философски закон - количествените натрупвания водят до качествени изменения. Но трябва време за да стане това и да се хармонизира светът. Цикличност, спирала, където старите явления се извеждат на едно по-високо ниво и се превръщат в нещо ново, но запазили нещо и от старото, което всъщност е реализацията на третия философски закон - отрицание на отрицанието.
  • Още нещо се сетих, да добавя към бесуването: значи за учениците столът е платен, и то хич не е малко, а престъпниците в затворите ги храни държавата.
    После ще ми реват за умиращата нация, отрицателен демографски прираст и т.н.
    За куриозите в здравната какво да кажа? А сега, като вече и джипито ще може да направлява ковид-тест? За домашно посещение, и то в техния график, до съседния до ДКЦ блок, искат по 25 лева
  • Заслужаваме съдбата си. Не конкретно пишещите тук (съгласна съм с теб за много неща), а хората като общност. Хубавите приказки за толерантност, с които изкривяват и мисленето, и естествената емоционалност на младите хора, са просто машина за пари. Глобализация, интеркултурно общуване... добре, нормално е да се отнасяме човешки с всички. Но твърде много пари се наливат, за "правата" на едни социални групи, които, струва ми се, нямат задължения. И има много хора, които са склонни да повтарят пред общественоста като папагали, каквото им кажат, за да вземат тези пари. А тези, които следват течението, без да си правят труда да мислят (работа тежка и често невъзможна ), са още повече. Е, как биха наложили всичките си идеи за толерантност, политкоректност и пр. , ако няма кой да ги следва и да се води по думите им?!
    П.С. Това с аналлизаторите ми хареса Поздрави!
  • Аз не съм бясна, защото това означава да са ме хапали бесни кучета. Не позволявам на бесните кучета да ме хапят! Скоро този свят ще е светът на бесните кучета, всъщност той отдавна е, просто бесът не е бил с тези размери. Това няма да се промени, ще става все по-зле. Който иска да остане човек, трябва да не позволява да бъде ухапан. Това е.
    Споделям всичко написано от Безжичен, но който е построил домът си върху канара, няма от какво да се притеснява.
  • Бесен си и съвсем нормално, защото си/сме от една изчезваща, нарочена за претопяване раса. Толерастията е новото потисничество, няма какво да се лъжем.
  • Всъщност и още нещо - по този начин се отклонява и общественото внимание от наистина истинските проблеми.
    Темата е изключително благодатна за дебатиране. Има много, какво да се каже, но... дали му пука на кервана?
    Е, поне още не е задължително, само препоръчително май, защото кажеш ли, че си транс, гей, джендър, или некрофил, примерно, това ти дава привилегии.
    Например, ако те уволнят, това е не защото си некадърен, а защото си дискриминиран и неразбран...
    Шантаф свят!
  • Англия (Лондон, което може би е много различно от Англия) е една от любимите ми дестинации (как звучи само тази купешка дума), но за кратки посещения. Случвало ми се е и по рабата... А съм си го избирал и за кратка почивка. И там, в "Бедфорд", "Саутхемптън роуд" бели, стари, хетеросексуални (нормални) мъже с кеф са ми показвали как не правят между мен - от скапания комунизъм и тях - ветерани WW2 - разлика. И се опитваха да ме научат на части от кокни! Не успяха, но някои лондонски ейлове и досега са ми любими. Та смятате ли, че на тези груби, истински военни английски мъже им пука за "политкоректността". Псуват, амй псуват - от вратата на хубавата квартална лондънска кръчма, та чак до границите на Плутон... Ето там съм споделял мисли като горните и съм намирал адекватен отговор-съгласие... N.B. Не съм бил с тях от 2017 г...
  • Петре - в десетката! Нито е модерно, нито е доходно, нито е престижно да си нормален. Имаш Задължението да си толерантен към различните и Правото да работиш, за да плаща някой масрафа. И в тая държава е така. Ако някой ме разбере погрешно, значи не го е изпитал на гърба си. И аз това се чудя, докога ще ни търпят...границите са минати, границите, а в други държави изобщо няма и грижа!
  • Напълно съм съгласен със справедливото възмущение на автора. За съжаление, тук, където живея (Англия), можеш да си навлечеш сериозни проблеми на главата, ако споделиш мисли като горните. Но и тук белите, хетеросексуалните, и не дисейбъл (инвалид е една грозна дума, която означава невалиден, или - ненужен, и изразява страха на българина от и към чуждото, и ненормалното) сме преебани. Световна гавра е това с нормалността на човешкия род, която се заклеймява като липса на толерантност. В заключение: искам да стана черен педераст, в инвалидна количка. Но не мога. И май е по-добре, но докога ще ни търпят, нас нормалните?...
  • "Щом са педали, да са си педали, само да не си вирят дирниците по площадите” - номинирам за мисъл на седмицата! За сега. Може и за месеца. Има още един ден. Образно си го представих, как си ги вирят по площадите! 😅
    И умрях от хилеж: ами педали - какво друго да си вирят! 😅
    хеЙтеропарад
    аналЛизатор
    полиСкоректност

    - Пътят към Ада е постлан с добри намерения!
    - Не! С жълти павета!
    Поздравления!
  • ИнаКалина, мисля, че стана малка дискусия по същество... Да, опитах се да провокирам свободно разменяне на мисли. Включихме се само седмина... И това е добре... Има и още един в дискусията... Също с ценно мнение... Благодаря ви, приятели...
  • Сигурно си прав. Имам спомен, че баба ми (като им отнели възможността да си отглеждат земята и животните) работеше в "текезесето" като вол и се чудеше колко пък да са тия комунистически пенсии, че не пипват мотика и не може да ги отлепиш от стола. Тя беше необразована и не чуваше, но пуснеха ли на телевизора народни хора, не се отлепяше в захлас. И всичко можеше да работи! Веднъж ми каза - "Що пък ви учат, че земята е кълбо?! иди на полето да видиш каква тепсия е. Брей, кой знае какво ще ви разправят нататъка". Да, дядо Антим е мъдър. За интереса!! Това е трилогия. И да си бесен и да си потресен-или се хваща язва или бесило. От богати месии дето ти "дават хляба", но не пускат ножа най-да те е страх. А какво ти трябва - легло, молитва и любов, а, де! И баба ми преди да почине рече: "И за това ли беше.." Свободата е на върха на копието, що ли?! ...И аз благодаря.
  • ИнаКалина: Свободен цитат: "Ненавиждам твоето мнение, но съм готов на всичко, за да можеш да го изразиш". Та така за Урсулите... Но точно за нея, макар че се прави на голям.демократ, не съм сигурен, че иска да ми даде право.аз да изразя свободно моено мнение, защото то тотално не съвпада с това на свръхбогаташката прослойка, изземваща ресурсите за всички хора на този свят, която я е поставила на този стол... Бедната! Сигурно мисли съвсем друго, от това, което говори... Ами просто ми се струва (като я наблюдавам) много нормален човек, който трябва да защищава каузи, в които не вярва. Звучи ми много изкуствено...
  • ИнаКалина, аз живях дълго в нещо много по-лошо - милиционерска държава, доминирана от чужди, безумно-азиатско-варварски комуняги, на които и сега шпионите са все още тук. Знаете ли какво е казал Антим, ако се не лъжа, на руския управляващ след войната от 1877-1878 г., котато руснакът го попитал защо не се радва, нали са ни освободили от турско робство. Дядо Антим му казал: "Да, ама от вас кой ще ни освободи". Това важи и до ден днешен, но не заради руснаците, те си гледат интереса и не им пука (нормално) за нас, а заради руските мекерета и шпиони от българския род
    ..
    Че и тука има един, който хули Ботев и Левски, само защото те са тотално против руските имперски иннереси във.Велика България!
  • В случая се коментира въпроса за парите, Николай. А това, че истинското богатство е в главата - не знам дали някой ще го оспори. Има и такава латинска поговорка- "Всичко мое нося със себе си." Не знам дали са психопати, може и да си прав.
  • "Виновни са свръхбогатите" - не, не са виновни. Виновни са бедните, че не са измислили как да станат богати, защото гърнето е едно, ама бъркат само някои - шегувам се с доза истина. Един милиардер, който е над 90 години на върха на пирамидата на 99% от бизнесите в провинцията, в която живея - преди десет години, кратък разговор.. Няма отказване братче, завъртиш ли колелото, империята иска управление до гроб. Колкото повече ти се увеличават приходите, растат и разходите. И печалбата само я инвестираш, докато хората ти станат излишни! Това е сериозно. Защо мислиш се правят роботизациите и се гони ефективност - с минимални ресурси, максимален резултат... не е алчност вече за пари, а борба за влияние и контрол на всички нива. И яко политически в това число. Иначе го обожават заради даренията в цели болници... значи правим болници и лудници, а не ни пука как се стига до там. Извинявам се, че писах дълго. И ти благодаря, че ми даде тази възможност. Не съм казала нищо, което не се знае.
  • ... на ресурси. И след това да се прави на благотворител, уж че мисли за бедните, на които с измислените си "продукти" е отнел.ресурсите предварително...
  • Запозната съм с какъв ли не "engineering", за политически не бях чула.. И аз съм бесна, когато се създават български словосъчетания с насила вкарано съдържание. Държа на чистотата на езика, независимо кой е. Преди около пет години един млад човек, живеещ в България ми направи остра забележка, че не съм толерантна към "развитието на езика". Нямало как да се изразява само с един език, като знае няколко едновременно?! Знае ли ги тогава? Само едно "противоречие" в есето ти - казваш "всеки от нас трябва да иска и да може да каже какво и както го мисли". Значи нямаш против Урсула и всички останали, да правят същото. Може би трябваше да уточниш, че става въпрос за хора, на които им е дадена власт да промиват мозъци. За институции, които променят правила, изработват норми, рамки. Явно не си живял в "изработена" до детайлите полицейска държава. С убеждения не се печелят тези битки. Печели се или с кръв, или с много кръв... а понякога с акъл и посветеност на каузата. Имаш право да си бесен.
  • Yuri, винаги съм имал позиция. И тя е, че нормалната средна класа (ние сме от бялата раса, и това е просто факт, но по никакъв начин не отричаме правата на другите раси - те са същите като нашите, и винаги е било така, но ако някой иска привилегии и казва, че моята раса е виновна, няма да се съглася - това вместо един расизъм е друг, и не ми пука кой какво ще каже).е в основата на този свят. Тази класа от бели, черни, жълти и всякакви измислени цветове (какво значение има цветът, та ние сме хора, еднакви хора) трябва единно да се противопоставим на (псевдо)либералната идея (какво изкривяване на идеята за свобода - либерализъм) и умишлено насажданата глупащина и ограниченията на свободата. Това се прави от лапачите на този свят, които нямат никакво човешко право.да го правят. Но те искат да лапат, да лапат, да лапат. И затова има.бедни и гладни хора. Виновни са свръхбогатите. Няма човек на този свят, толкова заслужил пред човечеството, та да е свръхбогат за сметка на изземването...
  • Поздравявам те за позицията, Безжичен! 👍
  • А аз благодаря горещо на редактора, че няма червена точка. За пазене на свободата на словото. За успокояване - след лустрация на червените, които са били десари (не на обикновените хора, които си мислят в червено и са мирни - тяхно право си е, и аз съм за това те да си изразяват свободно мнението, както и всички останали, разбира се).
  • Липсата на червена точка дано те успокои минимално.
    Иначе по новите критерии за толерантност след това есе трябва да бъдеш изгорен публично. Защото изразяваш своите мисли, а те не са с правилна политическа ориентация, или каквато и да е такава.
    А иначе, ми и на мен ми писна от това натрапване на чувство за вина, което явно трябва да изпитва всеки, който ако е мъж, харесва жени, и обратното.
    Но есето ти е чисто емоционално, и много факти са изпуснати от това брутално промиване на мозъци.
    Ей, ще ме провокираш да пусна нещо, на което много държа, но е толкоз дълго, че трябва 1 ден само да го преписвам от тетрадката... По темата е.
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??