14 апр. 2019 г., 17:58

Какво е да си млад в България? 

  Эссе » Другие
1654 3 6
1 мин за четене

   България, това е нашата държава, нашето отечество, нашата майка и баща. Какво е да си млад в родината си? За всички европейски държави, както и за България, младото население е важна част за бъдещето на страната. Всяка европейска страна се стреми да опази както старото, така и младото общество. Но за тази цел обществото също трябва да има интерес да остане в отечеството си. С всяка изминаваща година нараства броя на българските емигранти, отказали се да се борят с трудностите на живота в България, за да осигурят по-добър живот на децата си, на бъдещето на България. Родителите заръчват на децата си да се върнат и да подобрят родината си, но те дали го правят?  Дали младите хора, изоставили държавата си, правят нещо за нея? Може би да, може би не. Но истинските млади хора, които са избрали да останат в България, въпреки всичко, хората, които обират фасовете от плажовете на Черно море, които обират пластмасовите бутилки от планините и еко-пътеките, те са бъдещето на България. Да си млад в България означава животът ти да е пълен с трудности. Но въпреки това, когато се събудиш и погледнеш към красивото Черно море, или видиш велечествените, огряти от слънцето български планини, в които някога българските опълченци са се борили за бъдищито си, ти да се усмихнеш, защото си в едно красиво кътче на Рая, пълно с млади и здрави хора, опълчили се на лесния живот в друга държава, и искащи да направят отичиството си по-добро място. Да си млад в България означава да си приел живота такъв какъвто е, където си. Какво е да си млад в България? Отговорът на този въпрос не е един. Всеки има свое мнение по този въпрос.

   Да си млад, това е едновременно най-красивото и щастливо време в живота ни. Нека бъде такова и за всички млади хора в България! 

© Април Мартинова Все права защищены

Живеем във време, в което честността остава някъде забравена, а признаването на собствените ни грешки е рядко срещано. Християнската нравствена норма има изключително хуманен характер. Тя се изразява в редица принципи, разкриващи основни морални норми - равноправие, любов, вяра, справедливост.
Кои с ...
  4783 
Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Интересни въпроси са повдигнати.., а и обобщенията не са проблем... когато става въпрос за статистика...
  • Правописните грешки се оправят. Патриотизмът се възпитава. Пак браво! България ще се промени от младите, от вас, Април. И тя ще се промени от хората, не от управляващите мафиози. Вие ще ги принудите да работят за вас.
  • А ти млада ли си, стара ли си? От чие име говориш - от името на младите или от старите, гледайки младите?
    "обществото да остане в отечеството си" - "Обществото или човешкото общество е голяма група от хора[1], общност в трайно социално взаимодействие, споделяща една и съща географска или социална територия, подчинена на един и същ политически авторитет и доминиращи културни очаквания. Понякога се разбира и обществото в света, „глобалното общество“ като цяло."
    Продължавай, но внимавай с понятията!
  • И аз се подразних от стилистичните и правописните грешки. Разсъждавате добре, но сте в заблуда относно лесния живот в чужбина.
  • Определено е така!Но е хубаво да знаете правописа, защото за да пише човек , следва да е грамотно!
  • Браво!
Предложения
: ??:??