- Ти си лош?!
- Най-лошият!
Ядреният взрив на годините ме изпеплява. Изтъркулва се върху гърба ми и заспива между плешките.
Теч - от чертичките на челото ми право в дъното на зениците...
Дрехите, свлечени от рамената на жените ме задушават.
А насмешките в очите на несъблечените ме разстрелват.
Е и?
Порите ми попиват прах... На години, на векове... на вселени!
Оплитам се в краищата на отдавна срязани въжета, изгарям в светлината на отдавна изтлели мостове...
Свободен съм да слушам Слави, когато имам нужда, а не да ми пука от мнението Ти. Тишката 3-ти пореден ден ме слуша как му пея „Цвете мое”. Бежанец е, като всички ни, няма къде да избяга от виенето ми.
”Добър вечер скитнице-е-е-е...”
Смях, ама не е смешно реално...
Далече, почти зад граница, зад паралела, зад вселената - през 3 квартала, на около 6 км Адашът ми вари леща, пише си хороскопа (или завещанието) и си дресира котето да е нинджа.
Мирише на някакво прегоряло, псевдо Лято.
S-O-S – морето се преобърна и изплю всичките си Богчета обратно на брега. От 112 не могат да помогнат, както казах, спасяват обвивки, а не души.
„Копчето” замина за Арапя. Барон е той – има си имение там. Бръмчи си регулярно. Кръцка си до откат, прави бургери на плажа... Гледа си там изгреви, залези (на Арапя само изгреви май има). Завиждам му на мероприятията – благородно, разбира се.
Джими набива татуировки по краката и ръцете на хората. Мастилото изпива болката, изографисва я върху кожата и я запаметява вътре...
Хвърлям морала си, разпъвам истините си.
Дефибрилирам... На косъм хващам тялото на крачка от утехата, на крачка от Нирваната!
Като шибан екскурзовод съм станАл!
Плочата все се върти - Армстронг.
Прекрасен свят, а животът ... Животът се изтърка от въртене, от преобръщане, от търкаляне по Върлото.
Късно ми е да залеза – рано ми е да се родя...
Рекламация – на сърцето.
НЕВАЛИДНА!
PS:
Приликата с реални лица е пожелателна!
© Филип Филипов Все права защищены