За могъществото на жената
Тогава се обади Шехания, син Иехиилов от синовете Еламови, и каза на Ездра: прегрешихме пред нашия Бог, че си взехме другоплеменни жени от народите на тая земя, но има още надежда за Израиля в тая работа;
да сключим сега завет с нашия Бог, че, по съвета на моя господар и на ония, които благоговеят пред заповедите на нашия Бог, ще напуснем всички жени и родените от тях деца, - и да бъде по закона!
Първа книга на Ездра 10:2-3 (Стар Завет)
Има си причина, поради която прегрешилите Божии мъже изоставят не само жените, но и децата си! Тук ясно се разбира каква е ролята на жената в семейството: Тя е крепителка на това семейство; тя (най-вече тя) възпитава децата. Без нея – всичко рухва! Когато жената е богоотстъпница, цялото семейство се разпада. Заради това Божиите мъже изоставят не само жените, но и децата си – защото няма надежда!
От тези стихове бихме могли да си направим извод за това нещастие, което наблюдаваме днес, носещо името феминизъм!
Ролята на жената в опазването на семейството и на Божия ред е толкова голяма и могъща, че ако жената е покварена, всичко рухва! Вследствие покваряването на жената, мъжът влиза в грях, а децата стават езичници или поне придобиват подобно мислене, отстъпващо от Божия промисъл.
Сатаната много добре си е дал сметка за това, поради което, подобно на случилото се в райската градина, дори до ден днешен (!), напада най-страшно тъкмо жената.
“Прошепва” и́, вкарва в съзнанието и́ мислите, че според установения ред в християнското семейство тя е следните неща: подценена, ограничена, малтретирана, лишена от достойно човешко съществуване, недооценена и потискана от мъжа само защото е от друг пол, който тя не си е избрала, а това е схванато от нея като несправедливост!
Оттук следва и отхвърлянето на женското от страна на жената. Тя нямало да е потисната проста домакиня! Тя щяла да бъде равна на мъжа, дори превъзхождаща съпруга си! Ако въобще има мъж!
Тя ще бъде мъж! Или жена и мъж едновременно?! Глава на семейството!
По този начин, когато жената отхвърли Божия промисъл за християнското семейство, то се разпада или става дисфункционално. Често дори въобще и не се създава!
Как така? От къде накъде ще се създава семейство на равноправни начала с някакъв си мъж?! И дума да не става!
И готово! Семейство или не се създава, или всичко в него е по сатанински модел, тотално изопачено спрямо Божия ред!
Чрез феминизма Бог е отхвърлен от семейството, а едно такова семейство е обречено, защото вероятно не се отличава особено от древните езически семейства, чието отстъпничество Бог определя като гнусотия.
И така: жената е толкова могъща, че без нея Божият ред рухва!
Тя обаче е с промит от дявола мозък и смята, че доброто е зло. Мисли си, че ролята и́ в традиционното християнско семейство я ограничава. Иска да бъде като мъж, вероятно дори като Бог?!
И семейството умира…
Толкова е важна ролята на жената!
© Галифрей Михайлов Все права защищены