6 дек. 2022 г., 09:34  

Джендърна любов 

  Проза » Рассказы, Юмористическая, Эротическая
360 4 13

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

2 мин за четене

На Пена й омръзна да я лъжат мъжете. Не, в някои отношения честни си бяха – и тя, и те знаеха какво следва след поканата за едно кафе в апартамента му. Обаче… Обаче, между вечерното и сутрешното кафе всички мъже й се кълняха в бъдещата женитба, а после това бъдеще бавно се топеше в днешната реалност…

И реши тя да се джендъроса. Е, не чак да си присади нови органи, но поне да промени манталитета си, да стане тя лъжещата…

Обаче… Пробва няколко пъти да бъде мъж с разни бивши девойки, също разочаровани от липсата на мъжки наивитет, но… Абе, като дъвката – премяташ я из устата, а не засища, все по-гладна си стоиш…

И рече да съчетае новото и познатото й. Джендъроса се -  запази фигурата и навиците си, но си намери мъж като жена. В смисъл на кротост, послушание, съгласие да играе мъжко хоро под женска гайда….

Пешо пък беше разочарован от липсата на мъжкото в себе си – това мъжко, което изискваше народното виждане. Здравомислие, съчетано с романтика, устрем, гарниран с разбиране на жената, сила, омекотена от душевност, примирение и очакване на нови и нови глупости, а после упоритост да не излезеш от кожата, а да омекотиш удара на сълзите и сополите й…

Е, не можа Пешо да се надскочи…

И прие срещата с Пена като балсам за изръбената си душичка.

Натам всичко беше хубаво и ново. Прибира се Пена от работа, ракийката я чака на масата, сготвено, почистено, изпрано, децата накърмени с шишето, погалва ги тя и вика на Пешо: „Я ела да ти ударя една, че нещо съм загоряла…“.

После – нормален живот. Пешо гледа домакинството, Пена работи, носи пари. Което скъсява пътя им – вместо да прибира от мъжа си заплатата, направо я слага в джоба. Цепи дърва, управлява автомобила и семейството, веднъж кастрира котката, кучето, даже се загледа жадно към Пешо, но се сети, че пак ще й трябва нещото…

Изобщо – заживяха си модерно, джендъросано, доволни и щастливи. Само дето Пешо още се спъва в домашната роба, ама ще свикне. Пък и по-удобна е тя от гащите – поне може да си развява мъжкареенето на воля, при това без да дразни с демонстрирането му…

Важното е, че равновесието в природата се запази – двама мъжеНствени наедно…

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Надя, Красе!
  • и чета аз "И прие срещата с Пена като балсам за избръснатата си душичка..." и съвсем се обърках, а тя грешката била вярна
  • А аз бих казала: Нито вълкът е вълк, нито агнето - агне. Жалко за кучетата и овцете...
  • Благодаря, Елке, Лина, Акеми!
  • 🤣👏👏👏👏👏🤣 Поздрави!!!
  • Това е то - и вълкът сит и агнето цяло! Или - търкулнало се гърнето и си намерило похлупака! Нали равновесието се запазва!
  • Замислих се, Пепи, пък и попрочетох тук там. Май е по-добре засега да се каже "джендър дума", "джендър любов", защото в българския език тя се употребявала най-вече като прилагателно. А по-нататък кой знае! Значи нито джендърна, нито джендърска. Но пък и Георги е прав, нали често правим езикови промени, за да пестим време и място.Ще следим, ще се учим и ще свикваме.
  • В наше време какво ли е наред, та това ли?
  • Благодаря, Пепи!
    "Джендърна" - да е по-кйсо-
  • Джендърна или джендърска?
    Щото метроном подхвърлил нещо за новите думи, та да уточним!
  • Благодаря, Лидия, Метроном!
  • Добър хумор. Само не си уточнил, Пешо клекнал ли пикае. Щото, Пена е ясно, че пикае права.
  • Учиш се, Георги, и ти привнесе нова дума - "МъжеНствени", джендърска - добре звучи и се вписва в новото езиково време.
Предложения
: ??:??