5 окт. 2012 г., 20:21

Хакер (втора част) 

  Проза » Рассказы
821 0 3
1 мин за четене
"Всичко е плод на авторска измислица. Всяко съвпадение с действителни лица и събития е случайно и неволно"



Една вечер, когато се прибра от работа, усети промяната. Въздухът беше натежал от напрежение. Лицето на мъжа ú казваше много.

Живееха дълги години без сериозни сътресения, а сега я гледаше с огромна болка. Затвориха се в едната стая, да не ги чува синът им, и се започна...

Непознат глас му се обадил на мобилния и го уведомил, че му изпратил на пощата мейл с информация за виртуалния живот на жена му.

Моника се смръзна. Това беше едно от нещата, за които си мислеше, че няма начин на нея да се случи. И каква би била целта на този хакер? Нямаха пари. Не искаше нищо. Явно я беше наблюдавал от месеци. Пращаше всеки ден по един мейл. Беше пробил навсякъде: поща, скайп, фейсбук, лична кореспонденция. Дори неща, които се трият веднага, той ги беше събирал и селектирал.

Първото, което направи Моника, беше да се блокира навсякъде. Не искаше друг да пострада заради това, че е контактувал с нея.

Изолира се. Не говореше по телефона. Може би и той се подслушваше. Подгони я параноя. Подозираше всички.

Живееше като в сън. Спря да се усмихва, изчезна живецът от нея, отслабна много. Всичко това се отрази и на здравето ú. Съпругът ú вече беше сериозно притеснен, не толкова от болестта, а от отказа ú да се лекува.  

Моника се беше предала!

 

© Дани Сулакова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Моника се научи да си замита следите
    Шегувам се! Само дразня хакера, да се поразсъни
  • Значи, реденето на картите не е научило на нищо Моника - хакерите не са се появили след Интернета, те са още от времето на Ричард Шеридан (1777г.), а дори и много преди него!
  • Абсолютно съм съгласна с теб Боряна!
    Благодаря за вниманието!
Предложения
: ??:??