7 июл. 2015 г., 15:17  

Ирационални въпроси към имагинерното в собствените девиации на мисълта 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
2313 12 23

Ирационални въпроси към имагинерното в собствените девиации  на мисълта

 

Готвил ли си на огън, запален от лунна светлина?
    Целувал ли си устни на жена, обсипани със слънчев прах?

Погалвал ли си тяло на момиче, изваяно от  тревистата роса?

Препускал ли си с коня син по наклонения лъч на кривото пространство?

Плувал ли си в река, извираща от горските мъгли?

Пръскал ли си хаос от добрини и милостини във вселенските ливади?

Видял ли си на малките деца очите-ружи, цъфтящи вместо вакуум в душите?

Създавал ли си тези, които да те създадат?

Направил ли си искри за слепване на следващия свят?

 

Да! Тогава, имало е смисъл.  Може би!

Не! Всуе всичко е било. И съм бил!

 

© Безжичен Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Не ми харесва подреждането на мислите! Измислените моменти, / създавал ли си тези, които да те създадат / Как да се разбира? Трябва да се осмисли по реално!
  • Супер! Как же без этого...
    https://otkrovenia.com/ru/prose/moj-yazycheskij-bog
  • Благодаря на Терита за "любими". Все пак всички пишем или правим друго за другите приятели в сайта, които искат да погледнат нашите неща.
  • Да, да благодарим на Нашия "Admin"! Според хипотезата за устойчиво положение не е ясно, но пък е цветно!
  • Maryana (Mary): Благодаря, че си надникнала в един мой стар текст. Понякога такива мисли просто изникват. Всъщност в теорията на елементарните частици има физикални понятия като "цветност" и "странност". Така тук, в сайта, всичко е нестранно, но пък много цветно. И мисля, затова той ни е любим. Тук да не забравяме да благодарим на един човек, който стои зад всичко това: Нашият "Admin"!
  • Ето това! Е прекрасно! А си мислех, че само аз съм елементарна частица, неутрално играеща скрита роля в театър "Цветен заряд" 😊 Толкова истинско е! Поздрави!
  • Поглеждайки заглавието, мислех че ще е някакво скучно есе свързано с психологията или психиатрията, а то се оказа красота, оказа се всичко заради което си струва да живеем.
  • Eia (Росица Танчева) : Благодаря, че си надникнала.
  • "Създавал ли си тези, които да те създадат?
    Направил ли си искри за слепване на следващия свят?"
    Толкова поезия има тук!
  • angelmilev (Ангел Милев) : Благодаря за посещението и интересния коментар.
  • Колко е хубаво, че роденото в Безжичното информационно пространство, съхраняващо скъпоценните камъни на Чистата Красота има способността да оставя и някаква графична следа!
    Благодаря за удоволствието, Безжичен!
  • Току-що... Благодаря
  • Зад едно трудно дори за произнасяне заглавие, се крие невероятна красота и нежна поетична мисъл. Поздравления за мъдростта събрана в няколко изречения. Както при Таня Донова, и моето перо се подостри от желание да твори. Благодаря, за великолепието, което си сътворил.
  • Да. Въпроси над които всеки би трябвало да се замисли.
    "Ако си дал, не си живял напразно!"
    Асоциация с най-любимата от любимите ми песни.
    Поздрав за невероятната творба!
  • HAATOR (Руми Пенчева ДЕНЕВА): Този текст е непретенциозен.
    Но цитираните от тебе стихове на тази изключителна българска песен ми напомниха не толкова за Емил Димитров - велик, а за Иля Велчев - това че е роден в комунистически род (едни хора, които никак, ама съвсем никак не обичам) не му пречи да е истински български творец, режисьор, поет и писател. Страхотен. Аз ужасно харесвах "Завръщане от Рим"... Сега се определя като "сапунен сериал", ама не е... А за онова тъпо, крадливо, безумно, дадено на тъпи управляваши простаци време, съвсем не е... Независимо от тъпите комунистически плюнки на "съратниците" на баща му... И не само - какъв поет... Нека да уважаваме истинските български творци...
    Ами музиката на Митко Щерев... Е, това е Българско...!
    Ами Юри Ангелов, ами Милен Пенев... Е, къде си сега ниво!!!
    Е, малко рецитация не е лошо... все пак е театър (даже и да е кино в телевизията... )
    Но... какъв тромпет в съпровождащата музика...!
  • Прекрасно!
  • Благодаря ви, приятели, че надниквате в моите приумици. Понякога изникват ей-така...
    Лина Светлана - съвсем си права.
    А на Vale5 ще издам: Каквото и да пиша най-накрая в разказите си, понякога не всичко е измислица... А за предавателите е малко смешно - не ги харесвах, а след това, е то е вече тайна...+! .
    И благодаря пак на toxin за толкова много работа и за хубавите думи...
  • Има, Лина, моментално ще го заловя и върна
  • Някои творби не се коментират,преживяват се!
  • И... след като харесах поемам риска отново да ме линчуват, че се правя на интересна: във второто сякаш има едно избягало "Си".
  • Страхотна идея! Като се замисля, май съм ги правила всичките, но второто и третото в малко по-различен вариант, по обясними причини Поздрави!
  • До едно ми харесаха, Безжичен! Направо ми идва да хвана химикала, това е "конкуренция", на която трудно устоявам!
Предложения
: ??:??