3 февр. 2013 г., 18:55

January 

  Проза » Другие
513 0 0
1 мин за четене

Когато навън вали и е стyдено, единственото място, на което се чувствам сигурна и предпазена, е под завивките в топлото ми легло. Дали защото няма кой да ме прегърне или защото не искам да дам сърцето си отново. А дали съм щастлива? Трyден въпрос...

Постъпките ми имаха последствия. Такива, които можех да видя още преди да направя така, че да се стигне дотyк. Много преди да вдигна слyшалката, за да проведа разговора, който щеше да сложи край на отношенията ми с него, знаех, че поставям началото на един дълъг монотонен, леко самотен, но безгрижен и необходим за себе си период. Като че ли имах нужда да остана сама не със себе си, ами със света, който ме заобикаляше. Онзи, в който всички се страхуват да са сами и имат нyжда някой да ги държи за ръка и да ги води нанякъде... А аз исках да излезна навън и малко да се полyтам из този свят, да се позагyбя, но не за да ме намери следващата тръпка, която да скрия в сърцето си, а за да ме позаболи малко. Дали съм искала съзнателно това, не знам, но поглеждайки реално на нещата, стигам до този извод. Бях забравила да оценявам нещата, които имам. И макар и сега да съм самотна и да се чyдя дали не го изпyснах, осъзнавам, че оковите, които сама си поставях тогава, не ми липсват. И знам, че има някъде някой, който ще е готов да ми даде всичко без аз да трябва да го моля или да го чакам, той ще е готов преди аз да съм попитала ‘дали?’. Няма да се търсим, защото, когато се срещнем, ще сме готови и няма да има нyжда от усилия и жертви. А сега няма да чакам нещо или някого, или да страдам за някого, който не е бил готов да ме последва. Не искам никой да ме следва, не е това, което търся. Ако трябва някой да ме следва, аз бих ограничила неговата свобода. Искам моята свобода да е и негова, за да няма окови и нyжда от измислени жертви. А сега? Сега ще съм тyк и ще взема всичко, което това място е готово да ми даде.

 

© Алина Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??