17 авг. 2017 г., 08:48

Мъдрословия (22) 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
549 1 2
1 мин за четене

239. Да прегърнеш познанието е като да прегърнеш слънцето. Ще извършваш велика постъпка, която ще те унищожи, а в съзнанията на хората ще бъдеш просто „лудия”.

240. Труден е пътят до звездите, без значение дали е  физически или духовен.

241. В сънищата си ние можем да се докоснем до това, за което в действителността можем само да мечтаем.

242. Всеки протяга ръка към луната, но все още никой не я свалил от небето.

243. Спомените, подобно на огъня, угасват постепенно, докато от тях не остане единствено никому ненужна пепел.

244. Причината, която ме тласка към нещастие, е същата, която може да ме тласне към щастие. Каква ирония... Това, което ме кара да изливам купища сълзи  може да ме накара да се усмихвам цял един живот. Жалко е, когато щастието има свое име...

© Андрей Андреев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Адриан,ти си млад мъдрец!!Кажи,моля те ,какво искат жените и колко?Защо,хора,които толкова са се обичали,не искат да се погледнат?Защо,майка оставя детето си в контейнер за боклук януари месец?Защо син убива баща си?Поздравления за Мъдрословията иначе!!!Поздрави!!!
  • "Очите на познанието са тъжни."Еклесиаст
Предложения
: ??:??