30 нояб. 2008 г., 11:17

Петък вечер 

  Проза » Другие
709 0 4
1 мин за четене
                                                                                   "Cocain nose, trendy clothes
                                                                                    Plastic smile to match your style
                                                                                    Hollywood whore
                                                                                    Passed out on the floor
                                                                                    I'm sorry but the party's over"*

    Петък вечер е. Облечена в най-скъпата си рокличка, със сандалки за 1000 лв. и тонове грим по лицето, излизаш навън. Студеният вятър полъхва приятно. Приятелките ти вече те чакат. Прегръщаш всяка от тях и им правиш комплименти, макар в главата ти да се въртят: "Боже, колко е дебела!" и "Пикасо ли я е учил да се гримира?!" Таксито ви пристига. Качвате се и продължавате да се кикотите, нямате търпение да стигнете до дискотеката.
         И ето ви там - натокани, нахъсани и готови за купон. Танцувате, пиете и пак танцувате. "По-хубаво не може да бъде" - мислиш си. Но ето, че някой си приближава до теб с думите: "Много си сладка. Искаш ли да те черпя едно?" Отказваш му и тръгваш да търсиш приятелките си. Но, ооо, шок и ужас, заварваш една от тях да се натиска с гаджето ти. Затваряш се в тоалетната и след половин час безсмислено леене на сълзи решаваш, че ти се пие. Отиваш при онзи, готиния, и го питаш дали поканата му още важи. Изпивате по едно, танцувате. Следва второ, трето. Вече им губиш бройката. Накрая той ти предлага да се усамотите някъде. Не ти се иска да тръгваш с него, но в съзнанието ти изплува онази картина на приятелката ти и гаджето и му прошепваш: "Заведи ме някъде."
         Отивате в хотелската му стая, където още от вратата те лъха ароматът на секс и алкохол...
          Събуждаш се сама. Тайнствения красавец, както и дрехите ти, ги няма. Поръчваш си такси и обличаш първото нещо, което намериш.
          През целия път към вкъщи се опитваш да си спомниш вечерта, но някак не става. Прибираш се вкъщи. Слава Богу, вашите още спят. Обличаш си пижамата и се пъхваш в леглото. Като се наспиш ще звъннеш на някоя приятелка да ти разкаже какво сте правили. Заспиваш щастлива - щом главата те боли толкова много, значи си прекарала страхотно.  
       Колко ли е трудно да си на 13?!
      
* Papa Roach - Hollywood whore




© Марти Петрова Стефанова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Йахахах, забавно.
    Sad but true.. ^^
  • ами 13 ми се струват малко, но света се променя
  • Моят съвет - не бързай толкова :/ Просто се отпусни, не се стреми да стигнеш така бързо до края. Проза може да се чете на един дъх дори ако е повече от страница на word ;p
  • Сладурче! Чете се на един дъх..., но е някак познато и очаквано. Липсва действие, развръзка... Продължавай да пишеш!
Предложения
: ??:??