30 авг. 2021 г., 14:56  

ПоМѝсли 

  Проза » Юмористическая, Другие
999 4 27
2 мин за четене

"Чети откровенци и всяка мисъл ще се изпари!
Панта рей, откровенец блей!
З
а̀лудо чети, за̀лудо не мисли!" - кой е казал, че от много глава не боли? Четох, четох, и ме заболя... Та спрях малко да си почина от немисленето, и веднага, сякаш само това са чакали, някакви мисли ми влезли в главата. И не само, ами затропали отвътре по дограмата да не би да ги пропусна, та от това ме заболяла главата. И понеже вие ми докарахте всичко това, с вас ще го споделя: ще карам поред,

 

1 поМѝсла: за умиращите с агония и болка има ли бонус на оня свят, някакви ваучери я за спа, я за  трева? Да поясня: понеже били там тучни зелени поля, искам да кажа да си пасеш трева безлимитно?

 

2 поМѝсла: ако го имаше "оня свят", няма начин до сега да няма начин и там да има фейсбук и да няма онлайн връзка с него, иначе как обитателите му без социална мрежа ще си запълват емоционалните дупки?

 

3 поМѝсла: чакайте да я помисля тая мѝсла... по 2-ра точка - щом няма фейс, като доказателство и улика, то тогава и 1-ва  точка отпада.

 

И какво излезе: че и  откровенци да четеш, отърване от мисли и поМѝсли не само че няма, ами и на всичкото отгоре са и безполезни и празни, ако прихванеш от някой. Изпразнени от сМисълИ искам да кажа.

И все пак има положителна страна: връща те в реалността.

 

Ами чал ви,  връщам се в реалността, демек отивам да ви чета, щото както е казал поетът: За̀лудо чети, за̀лудо не мисли!" Рано или късно всеки се връща към корените си, упсс - вдъхновението си.

Панта рей, помѝслата ми блей, дограмата зей!

 

!В нищо не вярвам докато не ми се наложи да повярвам, страх ме е вярата да не се окаже гола като някои истини - ненужни и дори зловредни!

 

________________________

поМѝсла, мѝсла - женска мисъл без мисъл

мисла - същ.ж.р. ед.ч. /БТР

 

и БТР не е  БронеТРанспортьор

© П Антонова Все права защищены

Понякога обичам да оставам сама със себе си. Сипвам си чаша вино, паля цигара и пускам мислите си на паша. А те като овце, хем много, хем и неориентирани. Блъскат се из стените, бутат се в прозорците и блеят. Ама как блеят само... Направо ще ми се пръсне главата от толкова шум. Поне да блееха в една ...
  844  25 
Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Лиде! - 🌻
  • Ех тези ваши мисли -едната не може да ги събере,другата ги пуска да пасат - големи капии сте!
  • Още древните мислители са търсели пътя, древните астрономи звездите, а днешните хора търсим къде сме ние самите.
    Благодаря, Сени!
  • Отлично! Как только проги создадим наобщаемся в вечности )
  • Довереница (Дочка Василева) - днес цял ден седя и мисля - да си събера мислите. Кога по едно време гледам: нищо не съм събрала. Е как да събереш нещо, което първо трябва да го изпуснеш или изгубиш. А още по-първо да си го имал...

    Благодаря, Дочке, че намина!
  • Ох, успокоих се. Имало и мислещи в тази държава Че не останаха
  • (Миночка Митева) - ми те така: по мисла по мисла - мисъл прави!
  • Пепи, как ги измисляш само...! Много ведро ми стана!
  • Катя усмивка!
  • Здравей, Пепи! Нека се пошегуваме с мислите си, че ако ги вземаме на много сериозно могат да ни поболеят.
    Благодаря ти за усмивките.
  • Хи хи,😄по дограмата... опссс, клавиаТУРАта😄
  • Хубаво...
    И повече чукане... Какво имаш предвид /по нашенски - изнавпредвид/?
  • Краси - нали сме в авторски сайт, чукаме, чукаме... та чак хлопаме и тропаме - по врати и дограми! 😅
  • 🤣🤣🤣 Хахах градинска лелка малееей 🤣🤣
  • "чукча не читатель чукча писатель" сетих се
  • Нали знаеш как е: паре за леб мое да нема, ама за цигарии пиенье ше се намерят! 🍷
  • Паленка , както се казва '' Сипи,.. ако няма донеси..'' става за парола, нали
  • Петре - ти като на предизборен митинг: пароле, пароле, пароле... Аз паролата я знам, ала името му не помня
  • Ам' ако не мислим - лошо,.. ако мислим пак лошо, ам' тогава сипи по една ракия, пък белким спрем да мислим,.. ама ще говоряяя...
  • Ив - прочетох "градинска лелка" ,😂🤣😄
  • Роси - номерът е не само да си мислиш, че мислиш, а и да си вярваш, че мислиш,😄
    Има още да се развиваш!
  • Стойчо - нали знаеш и д-р шопски лаф? - Седим и мислим, седим и мислим, га по едно време гледам - я само седим! ❤️🐵
  • 😁😁 Пепи, аз все си мисля, че мога да мисля, ама само така си мисля!😁😁🌹
  • Ами, шопът е прав с мисълта си:"Най-мразим да мислим!"
    Колко ли патки и патоци измряха докато мислят!?
    Е,хайде поздрави, че ми обръгна от мен!🤣
  • 🤣🤣🤣
  • 🤣🤣🤣 казваш, без социална мрежа не може🤣 ако ще и на луната да си!
    една мисла ми се за мисли, ама ще бягам да чета, че то една глу...упссс, мисла, никога не идвала сама 🤣

    пп
    Жоро, аз... Не ти е лесно, ама хич!
    Само те препращаме някъде днес, като оранжева котка или овца в чаша кафе!!

    " Той се подсмихваше конспираторски, та успя и моя философски ум да позабърка. Над земята ли?
    — Абе ти в рая ли че ме пращаш?! — настръхнах ази.
    Смехът му огласи въртълъка, толкоз гръмогласен, та чак чашата ми за кафе се предаде, разтресе се и овците съвсем от нея се разбягаха. Ех, късметеца!
    — Зигфрид, какви са тез асоциации, бре? Рай над земята, ад под земята, а? Нещо пак философско ли си чел? "
  • 🤣🤣🤣 еееей таз реалност бре 🤣🤣 фейсбук там сигурно има, ама там им е на друга честота интернета та от тука няма връзка 🤣
Предложения
: ??:??