"Чети откровенци и всяка мисъл ще се изпари!
Панта рей, откровенец блей!
За̀лудо чети, за̀лудо не мисли!" - кой е казал, че от много глава не боли? Четох, четох, и ме заболя... Та спрях малко да си почина от немисленето, и веднага, сякаш само това са чакали, някакви мисли ми влезли в главата. И не само, ами затропали отвътре по дограмата да не би да ги пропусна, та от това ме заболяла главата. И понеже вие ми докарахте всичко това, с вас ще го споделя: ще карам поред,
1 поМѝсла: за умиращите с агония и болка има ли бонус на оня свят, някакви ваучери я за спа, я за трева? Да поясня: понеже били там тучни зелени поля, искам да кажа да си пасеш трева безлимитно?
2 поМѝсла: ако го имаше "оня свят", няма начин до сега да няма начин и там да има фейсбук и да няма онлайн връзка с него, иначе как обитателите му без социална мрежа ще си запълват емоционалните дупки?
3 поМѝсла: чакайте да я помисля тая мѝсла... по 2-ра точка - щом няма фейс, като доказателство и улика, то тогава и 1-ва точка отпада.
И какво излезе: че и откровенци да четеш, отърване от мисли и поМѝсли не само че няма, ами и на всичкото отгоре са и безполезни и празни, ако прихванеш от някой. Изпразнени от сМисълИ искам да кажа.
И все пак има положителна страна: връща те в реалността.
Ами чал ви, връщам се в реалността, демек отивам да ви чета, щото както е казал поетът: За̀лудо чети, за̀лудо не мисли!" Рано или късно всеки се връща към корените си, упсс - вдъхновението си.
Панта рей, помѝслата ми блей, дограмата зей!
!В нищо не вярвам докато не ми се наложи да повярвам, страх ме е вярата да не се окаже гола като някои истини - ненужни и дори зловредни!
________________________
поМѝсла, мѝсла - женска мисъл без мисъл
мисла - същ.ж.р. ед.ч. /БТР
и БТР не е БронеТРанспортьор
© П Антонова All rights reserved.