15 мая 2008 г., 00:06

Първата дума на любовта е мълчанието 

  Проза » Рассказы
1185 0 10
1 мин за четене

 Първата дума на любовта е мълчанието

....

 

 Той жадно затърси нейния поглед. Искаше на всяка цена да го улови.

 Думите не му достигаха, за да изкаже емоциите, които го владееха...

 Тогава

 тя надигна глава,

 бавно и грациозно,

 като разцъфващо цвете.

 Топлите й кестеняви очи срещнаха неговите. И се изгубиха там...

Всичко изведнъж изчезна... разтопи се.

 

Те си говореха, но мълчаливо.

Само с очи!

 

Сякаш всяка изречена дума би им коствала ценни секунди на щастие. Като да съзерцаваш пеперуда, която всеки миг ще отлети и ще се изгуби.

 И този така дълъг и задълбочен разговор, траещ само миг, разкри толкова много, колкото един цял живот, тънещ в разговори не би могъл...

 

Очите не могат да лъжат. Tе издават всичко... че дори и повече!

 

© Сара Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Много е хубаво! Кратко, точно и ясно, и вярно! Поздрави!
  • Поласкана съм от думите ти! Найстина се радвам, че нещата ми ти харесват!
  • ти си като стихия от емоции... хубавото е, че умееш наистина да ги пресъздаваш... я в такива прекрасни прозаични или истории... които разплакват от красота... я в другите, прекрасните, творенията на ръката и ума ти... картините. Голяма почитателка съм ти. Много ми харесва начина, по който си направила всичко тук..
  • говорят очите, но понякога лъжат тези очиии... но поздравления
  • Браво!Много добре написано.
  • Харесах!
    6+
  • В един изключително емоционален момент те не могат да скрият нищо...повярвай ми!
  • Нежно и ефирно като пеперуда!Аплодисменти!
  • Красиво написано,но за съжаление не съм съгласен,че очите не могат да лъжат - напротив - колкото са по-красиви,толкова повече лъжат...
  • Мого нежно и красиво написано. Както сама казваш очите никога не лъжат, те са прозорец към душата. Поздравления, 6 ти е малко
Предложения
: ??:??