Герито, моята внучка е на пет години. Дете за чудо и приказ - мургавко, с черни лъчезарни очички и къдрички около милото детско личице. Дядо и често се шегува с въпроса: - Виждали ли сте тъмен ангел с черни очи? Защото по душа Герито е ангелче. Нейният израз на обич е целуването на ръката ми, никой не я е учил на това - от вътре и идва, от душата. С нея двете много обичаме да рисуваме и да си говорим за нещата от живота. Обсъдихме женитбата ни с дядо и и дойде ред да ме попита как се е озовала при нас. - Ти избра нас, а ние тебе. Харесахме се взаимно и от тогава сме заедно. - Много се радвам, мила бабче, и малко ме е яд, че не си ме родила ти, а мама. - И на мен ми е хубаво, че се обичаме толкова много с теб. Ех, какво момиче ще станеш само, когато пораснеш! - Какво? - Красавица! Може би и журналистка ще бъдеш - като вуйчо. Ех, тогава ще си седя само в къщи и ще ви гледам по телевизията, хем ще си рисувам, хем ще ви се радвам. - Бабо, чуй сега - ще ти обещая нещо много важно: Когато порасна голяма и спечеля много парички - първо на тебе ще купя нова, хубава къща като тази , която сега ти рисувам. - Чудесно, миличка, дано съм жива и здрава да поживея в нея. - Не се притеснявай, бабче, ако вече пък си починала, тогава ще ти построя къща на някоя звездичка, за да можеш да ме виждаш. Питайте ме сега какъв огън ми лумна в душата. Хем се стискам да не заплача, хем сърцето ми се къса. Кажете ми сега, не е ли Герито същински ангел? След поредната приказка за спящата красавица, Герито блажено заспа, сънувайки навярно своя принц. А аз така си и осъмнах с насълзени очи. Пази ме, мили Боже, жива и здрава да не се налага Герито къща да ми строи на някоя звездичка. Е, поне докато поотрасне и забрави за това си обещание.
Нее, тя никога няма да забрави своето обещание, Маги! Ами разказчето. То остава вечно и ще и го напомня постоянноАти трябва да си жива и здрава, че те децата колкото и да ни предлагат, винаги И разчитат на нас. Така че, не бързай още да се качваш при звездичките и само да и се усмихваш от горе. Ръката ти И е нужна! Коя ръка ще целува тогава?
Ех как ме разтопи твоя разказ, Маги... Дали ще доживея и аз тези мигове...
Топли прегръдки и целувки за двечките!
Ох, Маги, и на мен ми се насълзиха очите от тази история! Да ти е жива и здрава внучката, и ти да си жива и здрава да и се радваш като порасне! Наистина ангелчета са децата, аз още не съм изпитала тази радост, но съм сигурна, че е така! Поздрав за разказа ти!
Ех, защо пък да е тъжно това? Децата са така искрени в усещанията и емоциите си, че внучката ти е казала нещо по-скоро много хубаво! Тя е мъничка и всички възрастни й се виждат безбожно стари и си е намерила едно успокоение, че дори и да умрат, пак няма да бъде сама и безпомощна, защото ще бъдат с нея всичи, които я обичат, дори и там, където се отива като се умре. И как хубаво е казала, с каква обич го е казала - къщичка на звездичката, чудно! Значи, много те обича, мисли за тебе - да се чувстваш добре и ти и да знаеш, че където и да си Гери мнооого те обича - да мислиш и ти за нея в нейната къщичка! Тъжничко, но толкова обич и грижа има!
Хем ме усмихна, хем ме натъжи разказа ти, Маги.
Децата не се усещат как със своите думи понякога ни разтройват. Неволно го правят, но...
Поздрави и за двете ви!!! Бъдете здрави!!!
Безкрайно мило и сладко дете е Герито!!!
Много,много истинска и свята любов лъха от разказа ти,миличка!
Да ви е жива и здрава и вие покрай нея!!!
Поздрав и прегръдка!!!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.