10 окт. 2023 г., 08:53

Синдром на придобита тежка недостатъчност 

  Проза » Юмористическая
198 2 3
1 мин за четене

   Банани,Бананиии!

   Наскоро беше отворена зеленчуковата борса край Сливен и търговията потръгна,преди всичко за дребните търговски обекти.

    Наближаваше новата 1999 година и след "зимата на нашето недоволство" другарите на псевдодемокрацията разбраха,че все пак хората искаха не дефицит на стоките и имитация на "гласност и преустройство",както в Страната на Съветите!

    Банани,Бананиииии!

    "Стига лъжи!Стига илюзии!Искаме да живеем както другите!"Дори вестниците, радиото и телевизията не можеха да скрият онова, което у нас беше имитация на живота!Цялото човечество сякаш беше един филм, който носи изображения и кадри от недосънуван живот!А преди Великите промени знаехме,че Запада загива в агонията на пороците си!

    Банани,Бананиииии!

     "Другари, вижте колко химически завода имаме,вижте каква дисциплина имаме!Вижте колко чушки, пипер,домати, грозде,зърно и вино изнасяме!Нема лабаво!"

     Банани, Бананиииии!

      Защо ви са тези субтропични и тропични продукти!?Това са продукти от колониите!Стига ви за Нова година по един килограм на човек!Догодина ви обещавам по килограм и половина!

      Банани,Бананиииии!

      -Хайде, момко,вземи колкото банани искаш!Вече го няма Първият човек, за да ни разказва вицове за проводниците на западното влияние и завода за полупроводниците в селото му...

      Банан,Бананиииии!

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за афинитета и имунната система на българската сентенция, Георги!Ние сме винаги "най",което говори за липса на базисна самооценка за реализация на живота и любовта!
    Благодаря за хубавите думи и оценката, Младен!
    Естествено, за други,това е "предателство" към миналото!
    Имаше едно пътуване във времето, когато Ленин уби Цар Николай Втори, Сталин уби Киров, Тухачевски,Троцки!Хрушчов заклейми Сталин.Брежнев отрече Хрушчов. Андропов отрече Брежнев...Няма смисъл да продължавам,въпреки, че движението продължава!
    А в Китай никой не отрича Мао,Дън Сяо пин и прочие!
    И кой стои около Масата на Отрицанието!?
  • Припомни ми онова ужасяващо комунистическо време, Стойчо. Време белязано от бананите и портокалите, които продаваха по килограм на човек само в специалните магазини и то навръх Нова година и Великден. За редовите българи имаше само т.нар. кубински портокали - портокали, които ставаха само за храна на прасетата. Комунизмът беше нещо ужасно, нещо чудовищно. Имаш пари за телевизор, но трябва да чакаш ред, за да си купиш. Имаш пари за апартамент, но трябва да чакаш с години, за да си купиш. Докараха хората дотам, че трябваше да работят задължително в строителството, за да си купят апартамент. Навремето гнусните комунисти обещаваха щедро светло бъдеще, а сега мамят младите, говорейки им за светлото минало. Поздравявам те за материала!
  • Една африканска поговорка, измислена от мен 🤣, мисля, ще е на място тук.
    На бел чувек, банана мек, на чер чувек бананата, си таковала мамата 🙃
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??