Банани,Бананиии!
Наскоро беше отворена зеленчуковата борса край Сливен и търговията потръгна,преди всичко за дребните търговски обекти.
Наближаваше новата 1999 година и след "зимата на нашето недоволство" другарите на псевдодемокрацията разбраха,че все пак хората искаха не дефицит на стоките и имитация на "гласност и преустройство",както в Страната на Съветите!
Банани,Бананиииии!
"Стига лъжи!Стига илюзии!Искаме да живеем както другите!"Дори вестниците, радиото и телевизията не можеха да скрият онова, което у нас беше имитация на живота!Цялото човечество сякаш беше един филм, който носи изображения и кадри от недосънуван живот!А преди Великите промени знаехме,че Запада загива в агонията на пороците си!
Банани,Бананиииии!
"Другари, вижте колко химически завода имаме,вижте каква дисциплина имаме!Вижте колко чушки, пипер,домати, грозде,зърно и вино изнасяме!Нема лабаво!"
Банани, Бананиииии!
Защо ви са тези субтропични и тропични продукти!?Това са продукти от колониите!Стига ви за Нова година по един килограм на човек!Догодина ви обещавам по килограм и половина!
Банани,Бананиииии!
-Хайде, момко,вземи колкото банани искаш!Вече го няма Първият човек, за да ни разказва вицове за проводниците на западното влияние и завода за полупроводниците в селото му...
Банан,Бананиииии!
© Стойчо Станев All rights reserved.
Благодаря за хубавите думи и оценката, Младен!
Естествено, за други,това е "предателство" към миналото!
Имаше едно пътуване във времето, когато Ленин уби Цар Николай Втори, Сталин уби Киров, Тухачевски,Троцки!Хрушчов заклейми Сталин.Брежнев отрече Хрушчов. Андропов отрече Брежнев...Няма смисъл да продължавам,въпреки, че движението продължава!
А в Китай никой не отрича Мао,Дън Сяо пин и прочие!
И кой стои около Масата на Отрицанието!?