Там, където светлината и мракът се сливат! Там, където времето тече ирационално, там, където пространството и времето променят своя закономерен ритъм и законите престават да се подчиняват на познатите ни взаимозависимости! Там, където няма утро, няма ден, няма нощ, където сънищата са действителност, където приказките са реалност, а реалността - приказка, където има вечна тишина, където вечният покой и вечното движение се преплитат! Там, някъде във вечността, в една друга Вселена, там, в далечното бъдеще след много време и скитане се срещнаха две светлинки! За миг сякаш поспряха своя неуморен бяг, погледнаха се... И сякаш всичко спря! Времето спря! Движението спря! Сякаш цялата пурпурна вселена замръзна от… изненадата! “Това ти ли си ?” - безмълвно примигна едната. “Аз съм” – отговори другата. “Търсих те цяла вечност! “. “Аз също!” ” Липсваше ми! Без теб бях в голяма самота!”... “ Искам да ти кажа, че тогава сгреших много!” “ Аз също!” “ Но това няма да се повтори!” “ Този път ти вярвам!” Тогава едната се приближи до другата, докосна я и каза: “Честит рожден ден!!!” И се сляха, заблестяха и продължиха заедно своя луд безкраен бяг!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.