22 дек. 2010 г., 14:18

Условности 

  Проза
957 0 12

Изпих тялото си. На екс. Като текила. И после повърнах. Прекалено много ми загорча. Направо се пречупих от условности. Прелъстена от примамливостта им душата ми се прегърби, сякаш има недъг. Прекалено тежки са обещанията, които нямаш навика да изпълняваш. Като тонове ненужна смет. Задушават ме. Зависят от целия измислен, глупав свят. Не и от теб. Направо ми причернява от тая нелепост. Всички ние сме красиви книги-шедьоври на шизофренични писатели, чиито безбройни хаотични редове "редактираме" с условности. Преписах се. И се отвратих.  Ти си гъст,  бял,  лепкав,  отровен цигарен дим. Не пуша, но в гърлото ми се е загнездил натрапчив никотинов спомен. Затлачил се е в жилите ми, в органите, в епидермиса и със своята непоносима жестокост ги разяжда бавно - милиметър по милиметър. Направо ме обезобрази. Ти си моята условност.

© Ирен Попова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ти от все сърце, Маги!
  • изваяна си от талант и красива душевност...
    Бъди щастлива, Ирен!
  • Благодаря и на вас и прекрасни празници ви желая: )
  • Шедьовър си!!! Супер яка Коледа и Нова Година!
  • Страхотно! Поздрави!
  • Благодаря ти, много. Много означават думите ти за мен.
  • Все по-добра и по-добра. Иска ми се да цитирам нещо, но трябва цялото. Имаш невероятни попадения като сравнения, с които изразяваш мислите си.
    Радвам ти се, не изменяш на себе си, а се усъвършенстваш. Продължавай, един ден ще си от най-добрите. Имаш невероятно аналитична мисъл, която обличаш в думи, които са присъщи на поезията.
    Просто браво!
  • Благодаря ви!
  • Както и останалите ти произведения, прекрасно е!
  • Хареса ми!Прекалено тежки са обещанията, които нямаш навика да изпълняваш. Направо ме обезобрази. Ти си моята условност.
  • Много е хубаво!
    И бяла е душата ти...
    Дерзай!
  • Много добре!
Предложения
: ??:??