1 янв. 2017 г., 13:35

Януарий Гатюв на СПА 

  Проза » Рассказы, Юмористическая
1264 1 10

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

6 мин за четене

Януарий Гатюв на СПА

(хумористично-саркастична интермедийка)

Участват по автора: Януарий Гатюв, Хюмнеса Гатюва, Спасител, Сърдьо Питанков, Обирий Лапнев

 

     Януарий Гатюв се изплющя мазно по мазно и космато шкембе в басейна на СПАто. Ами то така де, предновогодишно обучение от Главното управление… Къде другаде, освен в петзвезден хотел… Неговата любовница Хюмнеса Гатюва беше заголила пъпа на надипления си като Старопланински  склонове корем – викаха ѝ така, защото прякорът на Гатюв  беше Хюмнето. Спечелил си го бе с “обичта” на дирекцията, на която се водеше директор. Дърт, прост, пък може и да беше една идея педераст и наистина беше, говореха някои… знае ли човек… Ама най-паче крадлив – ей в това си беше гений.

     – Опа, оха, опа, опа! – Мамка му и кеф… кеф, кеф, аде, ма ябълчице, влазяй… Глей, глей к’ви пръски ма… Я сега скив какво салто ще избича, като ниагарски водопад ше стане послечка… Хопа, още едничко…

     – Колко пъти ще ти викам да не гълташ толкова уиски, бе! Я гле’й, онази кучка само ти брои гълтоците и гледа как да сипе башка ядове в кратуната на вълнясалия ти врат… Оле, сега го видях, защо не се подстрига, бе?

     – Айде, ма ябълчице… ти ще гълташ, ей тук в басейна, много е гот, ела да те плясна по дупенцето… Ей, нá! Ох, кеф, кеф! К’ъв врат, ма? Опа, опа…

     – Млък, бе! Не ме хващай там, че гледат… абе, аз ти казвам, пък ти вече и пръстите си завря… К’во искаш, да ни изтипосат из фейса и да кажат, че сме се чукали на басейна ли, ония простаци неграмотни, дето ти се водят подчинени? Я го виж, онзи спасителя какви белтъци хвърля насам… И пак миришеш като пет ракиени изби наведнъж… Хайде да излиз… Абе, свали ми банските, бе, виж тоз ме видя… И виж я, оная дългата, счетоводителката, и тя – как се смее с кеф… мамка му…

     – Ей, пич, к’во гледаш бе? Ами що пък, гледай, ти готина маца по дупе де си виждал… Оха, че кеф. Опа, опа… И много не се отърквай покрай нея, спасител, спасител, ама де да те зная… Да не земеш да я опънеш….  Ааааа…не,  бат’ ти Жано Гат не дава, негова си е, той само може да си я опъва… Сладко, сладко да си я опъва… Даже в басийнчето… Хи, хи… Нали, Ябълчице?

     – Януарий! Спри да плещиш! Съвсем се налимони, като селски пъдар… като папищаш се опопи… Спри с тези салта…, стига ти казах… Хайде, писна ми! Виж всички кретени и от другите служби гледат… Даже простакесата от Лом се кръсти, като те гледа, че и в пазвата си плю… Мръсница скапана… Пазва, с тия увисналите като на добруджанска коза… дето няма к’во да пасе… В главата е очукана като на Пинтю Мангала от Максуда дъртата кранта… Вземай си хавлията и тръгваме, чуваш ли какво ти говоря? Няма да повтарям по десет пъти! Тръгвай! Тръгвай ти казах!

     – Оххх, защо ме щипеш по задника, бе кретен такъв, на теб затова ли плащат тук?

     – Кой тъ ощипа, ма, къде тъ ощипа?

     – Кой, кой, че си тъпанар ама, ей тоз кретен, спасител дето се води, оххх – пак!

     – Ама, госпожо, моля ви се, защо лъжете, не съм ви доближавал… Приятелят ви щипе по дупето, ето пак, видях го…

     –  Не си я доближавал ли,  бе, ти прост чукундур, аз твойта… ей-сега ще ти седна на дъртата муцуна, докато спреш да мърдаш и дишаш. – Ябълчице, я му фрасни един в ташаците…

     –  Ооох, не мога да диш… Станете ми от главата, господине, ще извикам полиция, оооххх, защо ме удряте там, госпожо, ох че боли!

     –  Ще щипеш, а! Казах, че си е моя и само бат’ ти Жано може да си я опъва, ще щипеш и мераци, сега ще ти дам да разбереш дърт чукач…

     –  Задушавам се, много ми е лошо… боли, не мога да дишам, боли! Не мог…

     –  Гражданино Януарий Гатюв, в нетрезво състояние и с помощта на вашата любовница в СПА центъра на петзвезден хотел “Директоре, отпусни му съвсем края” сте превели в безпомощно състояние  служебно лице в хотела, като сте използвали застрашаващи здравето и живота му прийоми.  Имате и други сериозни проявления, които според нас са престъпления. Затова ви арестувам и двамата.

 

     – Уважаеми представители на институциите в областта на логистиката по мъгливото дело, радвам се да ви поздравя на това изключително събитие, което виждам, че с огромно мнозинство сте посетили. Не напразно! Днес ще ви представя уникалния нов софтуер, дело на Дирекцията по управление на мъгливите потоци и реализиран с безвъзмездната финансова помощ на  фондовете на Европейския съюз. Моля да задавате въпросите си тук. Считам, че имате огромен късмет, тъй като като най-безспорен специалист в света в областта на Международната конвенция по опазване на хората на мъгливите дейности, която за ваше щастие зная наизуст, съм единствената, която мога да ви отговоря професионално. И, да, да не забравя. Ние всички трябва да сме много благодарни, о, какво говоря! – цялата нация трябва да е благодарна на изключителния учен, ръководител и директор на мъгливите потоци, два пъти д-р по мъглата, д-р д-р Януарий Гатюв!  Моля, господине, въпрос ли искате да зададете? Моля да се представите, за да запишем всичко в аналите за това незабравимо събитие, което ще има епохално значение.

     – Уважаема госпожо Шиндева, името ми е Сърдьо Питанков и съм представител на  МТ.

     – Но това е нова медия, може би? Не ни е позната. Бихте ли разшифровали? Много се радваме, че това събитие от изключителна важност за нашата европейска ориентация ще бъде отразено и от нова медия, на която пожелаваме успех!

     – Да. Разбира се.  МТ е Мъглява телевизия. И сега моя въпрос:

     – Не сте ли вие т.н. г-жа Хюмнеса Гатюва, а Януарий – Януарий Гатюв и не бяхте ли арестувани в СПА на хотел “Директоре, отпусни му съвсем края” за хулигански проявления, крайно неморални действия на публично място и опит за убийство, когато сте били на уж-обучение по мъгливи потоци? И не ви ли е срам от просташките ви изстъпления там?

 

     Е, това вече бе нетърпимо! Някакво си репортерче какви си ги позволяваше с тези уважавани и безценни хора на нашето общество.  Пък и винаги досега много добре плащаха. Знаеше, че от проектите си пооткрадваха доста добре и двамата, ама това не му влизаше в работата. Те като му платяха неговите парички си бяха чистички. Трябваше да се намеси незабавно. Е, и не можеше да остави авторитета си на най-сериозен адвокат на мъгливостта да пострада току-така. Стана, пооправи колана на сериозно изпъкналия си корем и бавно, но с апломб, използвайки всички прийоми на добрата реторика, авторитетно заяви:

     – За подобни клеветнически и уронващи престижа  на най-ценната част на нашия управленски елит твърдения, уважаеми репортер, ще бъде заведено незабавно дело. И не само против вашата телевизия, но и лично против вас, ако не се извините незабавно! Това е нетърпимо! Тази т.н. “свобода на словото”, за да се клеветят честни и можещи хора, вече трябва да се наказва със сериозни години затвор. Ние сме в епохални дълбини на нашето европейско и световно развитие. Най-накрая сме на бариерата на световната демокрация, която ще оцени нашия гениален, уникален световен опит, опит от времето на Тангра и по-късното – на Св. Тривелий, а такива като вас работят против народа си, против децата ни, против историята, против себе си дори. Осъзнайте се! Считайте делото за заведено!

 

     Адвокат Обирий Лапнев, Януарий Гатюв и Антоанела Шиндева, кой знае защо наричана Хюмнеса Гатюва, празнуваха с достойнство, вече много празни бутилки уиски и гордост на 31. 12. …. настъпването на Новата … Година и спечеленото дело против клеветника. За благото на страната! За европейското и световното ù благоденствие и чест!

 

Всички случки, събития, герои и места са напълно измислени. Никога не са се случвали и не могат да се случат.  

Авторът е най-измислен.

©Безжичен

©Bezzhichen

©2017

© Безжичен Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Предният пост е отправен към лице, твърде трудно разбиращо елементарни неща и което вече го няма тук. Затова постът вече няма смисъл, но няма как да се премахне.
  • Ти разбра ли за какво изобщо става въпрос? Доста е трудно да разбереш, нали?
  • Да, приятелю, наистина е много бледо! Аз казах затова, че има намек към един велик български писател от световна величина, който ни остави страхотни неща и към който се обръщам със страхопочитание. Сегашните "ганювци" са най-вече в две категории -"усвоители" на европейски пари (от които те крадат) и велики работодатели-латифундисти, за които беше крадено с приватизацията. Но съм много далеч от "лявото" - та точно там (може и скрито) са натикани горните две категории! Радвам се, че си видял нещо в този текст! Предизвикан текст!
  • Пълно е с такива мижитурки по разните министерства, брат. И на колкото по-висок пост са, толкова по-грандиозни са мазните им изцепки. Виждал съм не една и две. Пред тях твоето описание направо бледнее.
    Посмях се от сърце, но ми стана и тъжно. Защото си прав.
    Поздрави!
  • Хареса ми и текста, и подтекста. Благодаря!
  • Йоана, изненадан съм много приятно. И възторжен, че младите хора у нас са толкова добри и познават нашето, българското. Да, наистина имаше намек към Бай Ганю Балкански ( кой знае защо станал "Ганьо" ). Но това е само един дълбок поклон и най-дълбоки почитания пред гениалния европейски и световен автор Алеко Константинов. Неговият "Бай Ганю Балкански" наистина има и някои не толкова отрицателни черти. Но сегашните "можещи" на дребна властчица са екстремално гнусни. Затова го написах и използвах почти недопустим език - не сложих червена точка умишлено, за да покажа бруталността им, но редакторът нямаше избор, трябваше да я сложи!
  • Беше ми интересно да прочета. Присъствала съм на парти за Нова година, като страничен наблюдател, за щастие. Възрастни хора, мръсна обстановка, тъмнина. Подготовка за събитие, което се превръща в хаос - това ли е животът ни? Сякаш в същността на човека се е вкоренила представата за щастието като пълна разпасаност. Предполагам, че вратовръзките са много тесни и горките шефове не издържат на напрежението. Сами сме си виновни, че правим света си толкова объркан... А щастието се намира в простите неща, но хората сякаш са без посока... Аз лично никога не съм могла да приема Бай Ганьо като крайно отрицателен образ. Постави маймуна в неподходяща среда и ще се развилнее. Постави цвете в ръцете ѝ и ще бъде смачкано. Това не я прави лоша. Просто животински вид, който следва природата. Защо даваме достъп до съкровените човешки постижения на неподготвени лица, това не проумявам. Мисля си, че с образование всеки може да се включи в обществото истински. Да премахнем унищожаването на ценности...
  • Благодаря, Силвия! За съжаление такива стават все повече.
  • Интересно произведение,хареса ми!
  • А дали наистина ги няма по разни места? Не съм съвсем сигурен.
Предложения
: ??:??