12.08.2010 г., 19:33 ч.

Дихателните упражнения – път към здравето 

  Есета
1216 0 0
1 мин за четене

Дихателните упражнения – път към здравето

 

Във въздуха има електричество и магнетизъм, енергия, етерна субстанция, прана. Първата крачка за придобиване и запазване на здравето е - да се научи човек да приема от въздуха тази ПРАНА. А това може да стане чрез дихателни упражнения.

 

Най-просто обяснение на техниката на дишането е да поеме човек ВЪЗДУХ ДО ИЗПЪЛВАНЕ на белите дробове, да задържи известно време въздуха и да издиша.

 

Заставаме боси на земята или на снега, или на терасата, като по този начин правим контакт и със земята. Или пък, можем да бъдем и обути, но боси е по-добре, заради магнетизма на земята. Както и да е. Поемаме през широко отворената уста, през гърлото въздух, издигайки лицето си нагоре към небосвода или тавана, преглъщаме поетия ДО ОТКАЗ въздух, ЗАДЪРЖАМЕ известно време, като гледаме едновременно с въображението си в ДВЕ МЕСТА – в слънчевия сплит и в мястото на болката, където сме болни или слаби в тялото. После сваляме главата надолу и издишваме пак през устата по възможност по-бавно. Това е първото дишане.

 

Второто вдишване изпълняваме по същия начин с вдигане на лицето нагоре, но ПОЕМАМЕ ВЪЗДУХА до отказ през носа, задържаме и по същия начин ПРЕЗ УСТАТА издишваме.

 

Третия дихателен сеанс,  по техника на изпълнение, е КАТО ПЪРВИЯ. Вдишваме през устата, през гърлото, задържаме по УКАЗАНИЯ НАЧИН и издишваме през устата. Това е серия от ТРИ дихателни упражнения. Те могат да се повторят, т.е. да станат ШЕСТ.

 

Дихателните упражнения, три или шест, се правят ВСЕКИ ДЕН, желателно сутрин и вечер, а още по-добре и на обед. Или поне един път в деня.

 

Действайте смело, решително, устремено и постоянно. Това е ХВАТКА, една от хватките, за придобиване и поддържане на здравето! А какво по-хубаво от това да има човек над болестите власт и път към щастието!

 

край

 

Румен - Лесничея                                    27.04.2012 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??