5.03.2009 г., 7:21 ч.

Доказано! 

  Есета » Граждански
1555 1 7
1 мин за четене
         Доказано!

  Изказване на депутат в народното събрание: „Искам да кажа две думи по въпроса. Няма да взема отношение, защото ми писна да слушам глупости.” Браво на човека, поне се е осъзнал – по-добре да замълчи, вместо да каже някоя глупост… Как се почувствах ли!? Като пред табела: „Паметник. Моля, заобиколете.” Питате се какво прави там… Ами ние сме си го избрали! Включително с това, че не сме се възползвали от правото си на избор. Що да не взема депутатска заплата човекът!? (Поне за него със сигурност да се знае, че е добре…) Тя му гарантира по-леко изживяване на световната икономическа криза. Народът ли? Как ще се оправя? Има ли за политиците ни значение? То светът се обърка, та камо ли България… Тя кога ли е пък била добре?! Издръжлив народ сме. Доказано! През какво ли не сме преминали… Войни… Робства… Предателства… Обиди… Режим на тока... Газова криза…. Безумни сметки… И пак сме запазили духа си – потъпкван, но не сломен! Доказано! И редно би било, след като толкова сме изтърпели, да се замислим, да се вземем в ръце, за да не изпуснем безвъзвратно всички шансове за по-добър живот… Щото то не бяха национални планове, стратегии, оперативни програми, постановления… Естествено, съпътствани от всевъзможни скандали и абсурди… И ужасна агресия! Убийства! Едва ли някой е предвиждал докъде ще стигнат неконтролируемите процеси у нас… Тук вече няма място за ирония! Страшно е! Никакво пренасочване. Никакви оправдания! Всичко все с Божията воля… Действия трябват! Доказано! И то радикални. Никакви компромиси. Никакво отлагане. Да се размърдаме! Но си седим… (Дори вяло протестираме…) Доказано!


© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Как ми се иска да не е така, Павли!...
  • Съзнателните ни люде отидоха да си търсят късмета на гурбет. Простолюдието гласува за партии, а който и да спечели обслужва олигарси на международно ниво. Демокрацията много ни размъти главите. Това не е свободия а свобода. От тази свобода не отпадат задълженията и отговорностите. Сами си копаем гробовете и си плетем веригите. Новия световен ред не носи нищо добро. Мислещите и разумни хора в България са шепа. Не могат да направят невъзможното. На никой не му се минава по тесния път. Това стана закономерност. А така повече стягаме примката около врата си.
  • и т.н.
  • Вчера един клиент ми каза: С вашата фамилия, защо не се кандидатирате за депутат, ще ви отива и ще имате оправдание. А кажете ми С КАКВО СЕ ШЕГУВКАМЕ?! Вече в нищо и в никой не вярваме и не уважаваме. Ужас!!!
  • СТРАШНО Е!!! Поздравления за позицията, Павли!
  • Дали летаргия, будна кома или безмълвен гняв... Не ни стига смелост да бъдем истински, да проявяваме гражданска позиция и да се радваме на една Красива България! Поздравявам те за това, че го правиш!
  • Поздрави,Павли! Това, което изразяваш всички го знаем, но уви! Какво ли още трябва да се случи, за да се събудим?! Може би цялата ни нация се намира в някаква летаргия... Аз имам стихотворение и наричам това състояние "да се гневим безмълвно.."! Но на кого е нужно мълчанието?!
    И все пак имаме благословена орис българите - да оцеляваме...до последно... но докога...?! Успешен ден!
Предложения
: ??:??