Изказване на депутат в народното събрание: „Искам да кажа две думи по въпроса. Няма да взема отношение, защото ми писна да слушам глупости.” Браво на човека, поне се е осъзнал – по-добре да замълчи, вместо да каже някоя глупост… Как се почувствах ли!? Като пред табела: „Паметник. Моля, заобиколете.” Питате се какво прави там… Ами ние сме си го избрали! Включително с това, че не сме се възползвали от правото си на избор. Що да не взема депутатска заплата човекът!? (Поне за него със сигурност да се знае, че е добре…) Тя му гарантира по-леко изживяване на световната икономическа криза. Народът ли? Как ще се оправя? Има ли за политиците ни значение? То светът се обърка, та камо ли България… Тя кога ли е пък била добре?! Издръжлив народ сме. Доказано! През какво ли не сме преминали… Войни… Робства… Предателства… Обиди… Режим на тока... Газова криза…. Безумни сметки… И пак сме запазили духа си – потъпкван, но не сломен! Доказано! И редно би било, след като толкова сме изтърпели, да се замислим, да се вземем в ръце, за да не изпуснем безвъзвратно всички шансове за по-добър живот… Щото то не бяха национални планове, стратегии, оперативни програми, постановления… Естествено, съпътствани от всевъзможни скандали и абсурди… И ужасна агресия! Убийства! Едва ли някой е предвиждал докъде ще стигнат неконтролируемите процеси у нас… Тук вече няма място за ирония! Страшно е! Никакво пренасочване. Никакви оправдания! Всичко все с Божията воля… Действия трябват! Доказано! И то радикални. Никакви компромиси. Никакво отлагане. Да се размърдаме! Но си седим… (Дори вяло протестираме…) Доказано!
Съзнателните ни люде отидоха да си търсят късмета на гурбет. Простолюдието гласува за партии, а който и да спечели обслужва олигарси на международно ниво. Демокрацията много ни размъти главите. Това не е свободия а свобода. От тази свобода не отпадат задълженията и отговорностите. Сами си копаем гробовете и си плетем веригите. Новия световен ред не носи нищо добро. Мислещите и разумни хора в България са шепа. Не могат да направят невъзможното. На никой не му се минава по тесния път. Това стана закономерност. А така повече стягаме примката около врата си.
Вчера един клиент ми каза: С вашата фамилия, защо не се кандидатирате за депутат, ще ви отива и ще имате оправдание. А кажете ми С КАКВО СЕ ШЕГУВКАМЕ?! Вече в нищо и в никой не вярваме и не уважаваме. Ужас!!!
Дали летаргия, будна кома или безмълвен гняв... Не ни стига смелост да бъдем истински, да проявяваме гражданска позиция и да се радваме на една Красива България! Поздравявам те за това, че го правиш!
Поздрави,Павли! Това, което изразяваш всички го знаем, но уви! Какво ли още трябва да се случи, за да се събудим?! Може би цялата ни нация се намира в някаква летаргия... Аз имам стихотворение и наричам това състояние "да се гневим безмълвно.."! Но на кого е нужно мълчанието?!
И все пак имаме благословена орис българите - да оцеляваме...до последно... но докога...?! Успешен ден!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.