25.10.2013 г., 10:18 ч.

Любовни наркотици 

  Есета » Лични
1482 0 8
1 мин за четене

Любовни наркотици


Странно нещо е любовта… Стремиш се цял живот неистово към нея… Когато я няма, усещаш  с цялата си душа изпълващата те празнота, мъка… Изпитваш почти физическа болка, когато е несподелена, загубена… Екзалтираш се от щастие, когато си влюбен, обичаш… Фаворитизираш, боготвориш друго човешко същество…


Все едни такива състояния на физиката и психиката, които те хвърлят от едната крайност в другата. Защо се получава така? Дали защото хората сме толкова самотни човеци, че всеки допир до друго човешко създание ни кара да дишаме, да се усещаме живи и зависещи от някого?!  И защо трябва да изпитваме тази почти наркотична зависимост от любов,  и когато не я получаваме в краткия си жизнен път, сме неудовлетворени, нещастни, изгубени и търсещи втори шанс, който никога не получаваме?! Въпроси и още въпроси…Стига!


Искам да знам, че там някъде, някой е създаден за мен, диша и живее за мен, сутрините му започват с мисълта за мен, вечер ме сънува и бленува, търси ме, чака ме, иска ме, представя си как ще умрем заедно и ще продължим заедно в другия живот… Искам допир на длан в длан, искам мирис на кожа, искам да умирам от любов и всеки път да се прераждам… Искам!


Искам изпепеляваща любовна дрога! Да я погълна наведнъж, да потече смразяващо любовно във вените ми и завинаги да остана в това транс-състояние на любов, до края…


Без да завися от друго човешко същество! Искам!

© Манипулирам Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Да обичаш някого, без да си зависим от него?" - може ... защо да не може... Всъщност е прекрасно, когато хората повече се обичат, отколкото се нуждаят един от друг. И това може да е лесно с приятели, даца, родители, братя, сестри, но... сякаш е трудно когато е намесена и страст.
  • Благодаря на всички зависещи и независещи от любовта
  • Браво, М.!
    Искрено и въздействащо есе!!! Абе, чудесно е!
    Поздрави!!!
  • Странно нещо е любовта ! Истина и болка е !
  • Аплодисменти!
  • Анабел, това е висш пилотаж . Малко хора достигат до това ниво, може би те са истинските луди щастливци! Ще ме научиш, нали?!
  • Сън вали, благодаря ти, мила. Просто си разсъждавах върху листа, мерси, че оцени.
  • Да М! Живота е лашкане между крайности, това е да си жив. Ще ходиш, ще страдаш, ще се влюбваш, ще се смееш, ще плачеш и т.н. докато не намериш първо всичко това в себе си - любов към себе си от теб,а не- която търсим от друг, да запълни нашата празнина, не се получава, това е нетрайно и така трябва да е..защото живота е действие, промяна, няма как да застине на едно място...нито пък ние. За това когато ни се случат тези моменти на докосване граби с пълни шепи
    Поздрав М!
Предложения
: ??:??