3.02.2022 г., 10:57 ч.  

Принцесите също акат 

  Есета
802 2 24
2 мин за четене

    Лежа си на дивана и нямам работа. Реших да включа телевизора. Май от две седмици не съм го гледал.

На екрана се появява реклама. Принцеса отива да ака с цялото си достолепие и всички и се покланят.

Веднага го изключвам. В главата ми нахлуват екзистенциални мисли и въпросът, какво бяха за мен жените. Спомних си ранния си пубертет. Да, тогава всяка жена беше принцеса, даже не принцеса, а тайнствена фея. Смятах, че е толкова нежна и ефирна, че и най-малкият допир ще я нарани. Тя беше създание, което е прекрасно и съвсем различно от мъжа, заради грацията в движението, много по-финните черти и даденото свише изящество.

С тази заблуда живях доста дълго. Постепенно пясъчният замък започна да се руши. След първата целувка, след първия допир, след първата нощ, след първите дни семеен живот, но това е нормално. Няма да ви описвам нещата в подробности, защото всеки го е усетил, но идват и дните в настоящето. Даа, много лошо време е настоящето. Защото води до реалността, че принцесите имат нозе, принцесите акат и ужасяващата мисъл "няма принцеси".

Наистина в съвремието, май няма принцеси, или по-скоро принцесите са изчезващ вид. Вече повечето жени са някакъв странен хибрид от много арогантен мъж, вкаран в прекалено гримирано, почти до гротеска лице и тяло. Те не пристъпват към теб с грацията на невинно създание, не са срамежливи и тайнствени, а връхлитат напористо, като едновременно искат и да е запазена марка, тяхната женственост, но не я откриваш никъде. Приемат, че щом имат млечни жлези и този отвор между краката, всеки мъж е задължен да ги поиска и да бъде техен.

Е да, ама не, както казваше журналистът Бочаров. Все още на Земята са останали и единици мъже, които не обезумяват от гърди, задници и някакви полови атрибути. Възможно е те да са принцове, но едва ли, според мен са си просто мъже, а не подвижни пениси. Тук ми идва асоциациата с "двукраки сърца" и "ходещи пениси", но да не изпадам в поетични сравнения. Нещата са прекалено материални, защото и жените станаха прекалено материални.

Искам отново да подчертая, че пишейки жените, нямам предвид и някои изключения. Просто споделям своите виждания натрупани от твърде неприятни срещи с "новия вид". За съжаление, това е масовият начин на държание и то не само то подрастващото поколение, а и от индивиди в по-напреднала възраст. Явно моралните норми и изисквания, които имаше преди са били просто едно прикритие, зад което сега излиза реалната същност.

Има принцеси, сигурен съм, но защо са толкова малко, дали наистина конвенцията за джендърите не създаде тези странни същества. Може би греша, но се моля да има повече жени принцеси и по-малко подвижни пениси, защото и те са причината да изчезнат "тайнствените феи", защото тайнствата са в душата, а не в фетишизиране на плътта.

А плътта си е плът, ако няма тайнствения ореол на душата. Просто килограми кости, месо и косми, напарфюмирани, и подържани "лъскави" без никакво изящество.

Дано четейки го вникнете в това, което исках да кажа.

А то е: - Жени останете принцеси, както Бог ви е сътворил. Опитайте се да разберете, че сте първо нежни души и наблегнете на това, защото плътта не е най-важното и тя не ви прави тайнствени феи.

© Гедеон Всички права запазени

Забулена в мистерия и тайнство
Женствеността е дързост, сила,
която черпим от сърцето.
Шаманство е.
Доверие във майката- природа ...
  285 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, прав си за фръцлите, и аз не ги харесвам.
  • Сменям заглавието "Истинските принцеси не акат, те дефекират духовно"
    Не и тука се говори за акане
    "Принцесите дефекират, без да си подтиснат душата"
  • Ти пък, жабок, ако някой се чувства духовно подтиснат от това, значи духовността му се намира на едно определено място, защото само там акането може да я подтиска
  • Странна работа, всички се вцепениха от акането, ако е проблем за някой и се чувства духовно подтиснат ще сменя заглавието на "Принцесите имат нозе".
    Въпреки, че ще е плагиатстване, но явно е единственото, което виждат повечето хора в това, което се опитах да кажа.
    Не смятам, че щом сложа несъществуващият знак "Забранено за хора с изтънчени обноски" нещата ще звучат по друг начин.
    Самовила, ако трябва да бъда честен много акащи 'принцове" съм виждал. За жабоците не коментирам , те и без това скачат по-добре от "принцовете"
  • Хаха, това заглавие звучи дискриминационно като "богатите също плачат", "и белите могат да скачат". А жабоците и принцовете като чели не акат, а?
  • 😁 и аз се надявам, да нямам контакт с акаща принцеса.
  • Заглавието е "супер". Надявам се, че това не е произведение състоящо се от няколко части, и няма да ми се налага да чета същото прозрение още много пъти. /имам предвид заглавието/
  • Гадни телефони, пиша стих за розовия пеликан, а той постоянно ми предлага пили Кан.(сега пък и пауза сложил)
    От тях идва неграмотността при писането.
  • Тоз телефон, да сбърка боцата с буцата, тц тц Резил!
  • Гергана, може би говориш за мъжките нежни черти - според мен всичко трябва да е умерено и хармонично за да бъде привлекателно.
    А що се отнася до мъжката с/у женската физическа сила е ясно, няма нужда от коментиране. Виж, за качеството смелост има доста да се говори. На мнение съм, че жените го притежават в много по-големи количества, именно защото са принудени да оцеляват в предимно мъжки свят.
  • Благодаря, знам че е Бочаров, но телефона го е прекръстил.
  • БОчаров!
  • Един нежен стих:
    Очите ти - хрилете на акула,
    душата ти безкраен океан,
    две бурета с уиски в него плуват,
    на тях подскача розов пеликан :р
    /ръченица разбира се/
  • Деница, да са живи и здрави медиите, че има, с какво някои жени да си измият лицето, или ръцете, или може би всичко.
    Приятно ми е, че си съгласна с мен.
  • Добрата и нежна жена винаги ще бъде желана. Модата малко пречи, много външни влияния и извращения. Много ни се набиват в очите от медиите. Съгласна съм с Валентин.
  • Не, две шипки на тънка клонка.
    Гери, почивай си и без мензис. Просто бъди жена.
  • Да, две дюли на огромен клон ха ха
  • Да, но можеш да си намериш "мъж"
    И после да се оплакваш от него.
  • Лицето отразява душата, красивата душа има красиво лице, одухотворено, така нареченият чар. С грим не може да си придадеш чар и одухотвореност
  • Стрейнджър, мисля че жена тежкоатлетка има в себе си много повече нежност(ако има ореола на душата) от една гримирана фръцла приемаща, че светът е между нейните крака.
    Да, като пристигне белият кон е добре да погледнат между задните му крака, "принцът" е там.
    Така е, Щураче изборът е личен и затова Земята се задъхва от боклуци.
    Самовила, няма мъжествени жени. Има създания, които просто не са жени. А по-женствени мъже е същото, като по-мъжествени жени.
  • И мъжете не биват. Направи ли ти впечатление, че на летните олимпийски игри липсваха български мъже шампиони. Само жените отсрамиха България. Но си прав за жените, прекалено груби станаха. Не знам какви изисквания поставя времето пред жените. Те самите сякаш искат да покажат, че по мъжество не отстъпват на мъжете. Например навлязоха в типично мъжки спортове - вдигане на тежести, бокс, борба, футбол. Представяш ли си мъже да се състезават по художествена гимнастика?! За възпитанието няма какво да говорим - там няма никакво уважение към традиционните ценности. Но и принцове няма. Много ми харесва твърдението, че младите дами не бива да очакват принца на бял кон, защото обикновено пристига само конят.
  • Да, изборът е изцяло личен. Да станеш боклук, защото повечето харесвали боклуци? Това е безличие!
  • Мисля, че ако жените са станали груби и мъжествени, то вина имат и мъжете. Те уважават повече тези, които приличат на тях. Да не говорим, че средностатистическия бг мъж се жени често за отракани мъжкарани, които да могат да правят всичко - да въртят къщата, да отглеждат децата, да работят и какво ли още не, а мъжа да си лежи на дивана пред тв с ракийка и салатка.
    Аз лично предпочитам мъжете да станат по-женствени. Не прекалено, разбира се. Просто да са нормални, а не напомпани бабаити с пилешки мозък.
  • Гери, преди години, летата работех в едно АПК, задно с мен бяха жени, които обстоятелствата ги караха да носят бали сено. Мога да ти кажа, че го правеха с много странен финес, хвърлянето на балите, въпреки че усещах мъка и негодувание от това.
    Сега, като мина покрай пиацата виждам добре гримирани жени, в които няма и капка финес или женственост. Не изпитвам към тях нито мъка, нито негодувание, защото обстоятелствата не са ги накарали да бъдат това, а решението е изцяло тяхно.
Предложения
: ??:??