7.05.2007 г., 9:55 ч.

Той е назад 

  Есета
1298 0 13
1 мин за четене
 

Искам го с всяка фибра на тялото си. Искам онова топлото, онова близкото в сърцето ми и същевременно така далечно от физиката ми. Искам да докосна онази роза, която така злокобно разрязва съзнанието ми... И... да си намеря кабела. Къде е скапаният ми кабел? Къде е? Сега как ще я свързвам? Как ще свързвам любовта със сърцето си. Ако не я свържа рискувам да я оставя някъде там, дълбоко в пределите на съзнанието си, да я оставя да живее в имагинерен свят и да копнее по реалния.

Цялото ми същество заживя в него. Онзи реален, дълбокомислен мир, към който всеки се стреми. Аз нахлух в него и той ме обсеби, без да пита зрял ли съм или не съм. Да, бях. Бях много зрял и преждевременно зрял. И слаб бях. И тъп. И малък дечко. Бе ми дадено едно, онова едно, до което рядко се докосва масата, а онова другото, което всички са пипали, бе встрани от мен. За мен то бе забранено като ябълка в райска градина. Трябваше да е назад. То трябваше да е назад в миналото. Онова забранено-бленувано трябваше отдавна да е изчезнало някъде в детството ми заедно с наивните представи. Онова обикновеното, което копнея сега. Искам си го. Искам скапания кабел от лев и деветдесет, а не оня златен, оня гаден и разяждащ киселинната ми същност, която и без това не е нищо друго, освен разяждаща субстанция... Маймуна. Това съм аз. Защото не чувствам това, което пиша. То е просто игра на ума, но не отразява сърцето ми. Сърцето спи, замряло в своя наркотичен сън. Упоих го, защото не ща да го боли, какво да се прави. Наркотикът ще го убие. Ако не го надрусвам, болката също ще го претрепе. Резултатът ще е еднакъв. Тогава какво значение има. Нали в новата реалност то няма да ми трябва. От мен просто ще се изисква да съблюдавам зрелостта си. И да не я изпускам, защото изпусна ли я, кучето ще ме изяде и ще стана циник. Зрелостта ми ще е цинична. Светът-куче ще ме е изял. А кабелът ми. Биташкият кабел от лев и деветдесет. Искам го. Той е назад.

Sofia

11.03.2007
00:20

© Владимир Белов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз вече съм кух! Поне чувствам, че душата ми е куха!
  • важното е ти да не си част от това, иначе кухи колкото искаш
  • Ами, че аз виждам купища скелети - обвивка, която е куха отвътре.
  • "проституткавата курва"-както казва Джон Ленън.Но ако съвестта наистана можеше да гризе, често по улиците щяхме да срещаме скелети.
  • Мда, ама аз и според обществените критерии не правя нищо. Дори напоследък не чета, което е пагубно за мен. Само пия. Вечер от 8, понякога до 4 сутринта. Алкохолът помрачава съзнанието ти, което от своя страна, бидейки помрачено, потиска съвестта ти, която е една мръсна гадна деспотична курвичка.
  • Той самия живот по своята същност е нищоправене, цалата тази борба от нищо в нищо, това вливане на енергия вав всичко което правим, за да го завещаем след смъртта , къдато отиваме в нищото може би, целия този труд, невъзможността да живеем ден за ден, за да правим нещо, за да мислим за утре. не знам-струва ми се тъпо.Живота е едно голямо нищоправене.
  • Да, но всичко, което правя, е нищоправене!
  • абсолютно правилноосвен това доста логичноНо все пак това лентяйство е съзидателно, иначе нямаше да си пишем, просто нямаше да си тук, а на някаква бензиностанция.не е точно нищоправене
  • Не знам. Мисля, че имам прекалено много време да изпадам в безсмислени състояния и затова изпадам в тях. Ако не бях лентяй, нямаше да бъда толкова лигав и щях просто да си бачкам и да нямам време за тъпи меланхолии.
  • "От друга планета" означава-игла в меката плът.Напусни и раБоти на бензиностанция,важното е да правиш това, което искаш и да се чувстваш добре.Жалко, че е толкова трудно..
  • Не, аз не съм от друга планета. Аз съм мързеливец, който го мързи да си напише домашните, който само се налива с алкохол и на когото музата за писане не му е идвала от май месец (това е, защото съм прост по природа). Трябва да напусна и да бачкам на бензиностанция.
  • Знаеш ли, Елке, ще ми се да те попитам какво имаш предвид, като казваш, че съм от друга планета?
  • Ти си от друга планета.Мисля, че има еволюция и кабела е променен, света е по-скапан, но ако искаш да го намериш този хубав евтин носталгичен кабел, ще трябва да го пожелаеш.Не можеш да се върнеш в миналото, не можеш да станеш наивен, не можеш да изживееш нещата отново за първи път .и ти и аз знаем, че това е невъзможно.Любовта, но истинската любов знае къде е кабела.Просто я намери.
Предложения
: ??:??