6.01.2008 г., 8:55 ч.

Вниманието 

  Есета
1707 0 2
1 мин за четене
 

                  Вниманието

 

            Когато се възхищаваме от някого... Не знам да има друго внимание, освен - цялото. Иначе бихме се разминавали. Всъщност, вниманието ни е раздробено на хиляди парченца... Трябва непрекъснато да ги търсим и слепваме - един път съвсем успешно, друг път  - по-малко, но винаги с ентусиазъм и непресъхващ възторг... Понякога се препъваме в желанията си, но не се отказваме... Думите често не са в състояние най-точно да предадат усещанията. Установяваме, че това, което е написано, просто не може да се каже  по същия начин. Написаното звучи напевно, когато си го четем, отдалечени от дневния водовъртеж. Избягва се досадата от дългото и обстоятелствено говорене и избираме подходящо време и настроение, когато да му се насладим... Преодоляваме пространствата в личния си свят... И мечтаем на воля... Можем да го споделим само с човека, който ни го е написал... В мечтите, виртуално, насън, наяве... И да му отделим цялото си внимание! Шармантно пристъпваме в мислите си и се  разполагаме удобно в своето кралство. Всички противоречия и недоизказани думички отстъпват място на мили жестове и упойващи погледи... Събират се в красива роза и сияйна усмивка. И усещаме онова спокойствие, което ни изпълва, когато сме щастливи. Защото ни е завладяла силата на истинското внимание, отдадено на любимото същество... И като бумеранг към нас се спускат импулсите, които ни привеждат в полет...

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мили жестове, упойващи погледи...Да има повече такива, Павли!!!!
  • Всъщност, вниманието ни е раздробено на хиляди парченца...
    _____________________________________________________________
    Навлизаш фино и деликатно и то доста дълбоко в една сериозно интригуваща територия. Познавателно е усещането от въпросите които задаваш и тези на които даваш отговор.Оставила си необятното всеки сам да потърси в себе си, ако поиска и да се размисли над самопреценката си за автовнимание.
    Много силно и в дълбочина проникване Павли! Винаги ме караш да се замислям и стимулираш точно това за което става реч.
    Благодаря ти!
Предложения
: ??:??