29.01.2005 г., 22:49 ч.

* * * 

  Проза
1752 0 2
2 мин за четене
 

Застана на върха на планината. Погледна надолу...бая стръмничко си беше, припомни си малкото хубави неща в живота си. Изправи си сноуборда, огледа го - бял, чист, като снега наоколо, недокосван от никого. Ръбовете по - остри от бръснач. Постави го на земята, сложи краката си в автоматите и ги затвори. Легна по гръб на снега, загледан в чистото небе, в пълната, кърваво червена луна. Лежеше и се взираше в луната чудейки се, дали там растат шишарки...

Скочи на крака и се понесе надолу, усещайки как сноубордът "прелита" по снега, тихо и нежно, как го разрязваше при всеки завой който правеше. Пред него имаше голямо, старо, изсъхнало дърво. Опита се да завие, но сноубордът просто започна да се върти като пумпал. Осъзна, че караше по лед. Нямаше го мекият, дълбок сняг. Това беше чист лед. Не успя да спре да се върти навреме и чу пукане и усети как нещо го удря в тила...

Събуди се и се завъртя по гръб. Усети, че тила го боли. Прокара ръка през косата си и усети нещо топло. Погледна ръката си и видя, че това е кръв. И без това всичко му беше безразлично . Припомни си една стара песничка на Deftones - RX Queen. Това беше много спокойна песен и с наистина интересен текст: "Cause you are my girl and that is alright, if you sting me i won\'t mind. And now look at them, look at em now, look at them sting..." Замисли се колко правилно беше и си спомни за едно момиче ( с което ходеха цели 2 седмици - своебразен рекорд за него). И си спомни, че един ден той я запита, дали тя изпитва нещо към него. Тогава тя му беше отговорила, че дори си мислела за него когато се целувала с друг ( имена не споменавала )... Изненада се, че сега не почуства каквото и да било. Изрови си касетката на Perfect Circle която беше спряна точно на песента Thinking Of You. Изправи се и забеляза, че луната почти е залязла, но и това сякаш не го интересуваше. Спусна се надолу, но вече всичко загуби смисъла си, всичко посивя...

Спусна се по склона усещайки как нещо топло се стичаше по гърба му. Изведнъж краката му се подкосиха, и той падна. Претъркули се и се озова отново по гръб, загледа се в изгрева, отпусна се, издиша, после вдиша тежко и издиша за последен път през живота си и последните думи които чуваше бяха:" Thinking of you, thinking of you thinkin ..." и забеляза, как нещо се срутва някъде около него и мощта на падащия сняг разтърсващ земята и как снегът го погълна ...

© Митко Лалов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??