21.04.2017 г., 14:27 ч.

10 прилики между Фейсбук и затвора 

  Проза » Други
498 1 0
1 мин за четене

1-ва прилика:

 

Подобно на затвора и Фейсбук е пълен със серийни убийци... на време!
 

2-ра прилика:

 

Подобно на затвора и във Фейсбук влезеш ли, оставаш за дълги години, дори до живот.
 

3-та прилика:

 

Подобно на затвора и във Фейсбук си сам и затворен между стени, по които от нямане какво да правиш, пишеш.
 

4-та прилика:

 

Подобно на затвора и Фейсбук откъсва хората от реалния живот, като им отнема свободата да живеят и общуват пълноценно.
 

5-та прилика:

 

Подобно на затвора и от Фейсбук бягството е трудно, дори невъзможно, а в един момент и нежелано.
 

6-та прилика:

 

Подобно на затвора и във Фейсбук така свикваш със стените, че не можеш да си представиш съществуването на друг живот отвъд тях.
 

7-ма прилика:

 

Подобно на затвора и във Фейсбук губиш времето си и пропиляваш най-хубавите години живот, прекарвайки ги далече от близките си хора.
 

8-ма прилика:

 

Подобно на затвора и Фейсбук е пълен с крадци... на чужди статуси, мисли и снимки, но те не си признават кражбите и твърдят, че са невинни.
 

9-та прилика:

 

Подобно на затвора и във Фейсбук е трудно да попаднеш... на хора.
 

10-та прилика:

 

Подобно на затвора и във Фейсбук всеки влиза различен, а излиза еднакъв... И това е най-страшната присъда!

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??