13.02.2005 г., 22:11 ч.

14-ти фувруари(неизпратено писмо) 

  Проза
2308 0 6
2 мин за четене

14-ти февруари!  Сам ли си? Сама ли си?

 

Да!?

 

ОК! Няма лошо! Убито самочувствие?! Бриджит Джоунс 2 или 3?! Неудачник 102 или 103?! ОК!

 

Тя ще е с друг?! Той ще е с друга?! Ама Тя и Той с главното „Т”, нали?!

 

Кофти а? Ти си прекрасна или прекрасен! Можеш да обичаш и да си обичана/обичан нали?

 

Какво познато ли ви е?! И на мен! Спокойно и на много преди нас е било известно! И в много от вас напира да напишете това, нали?! Защото сте самотни и се чувствате нещастни! Самосъжалявате се! Искате да кажете толкова много на жената/мъжа, който желаете, че не си струва да бъде с друг/друга?! Ами кажете им го! Ако няма на кого, кажете го на мен!

 

Страх ви е, че няма да ви разбере, че сте за него?! Ако е така, сетете се за фразата на Джак Никълсън от „Полет на куковиче гнездо” – „Какво ме гледате, поне опитах мамка ви!”

 

И ... спокойно догодина има друг 14 - ти февруари! Пък и ... имате цял един ден. Цели 24 часа, цели 1440 минути, цели 86400 секунди!

 

Имате цял един 14 -т и февруари!

 

А и има толкова много 14 - ти февруари след него;-)

© Павел Стефанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Павел, а как са нещата сега - три светивалентиновци по-късно???
  • Хей! Билети! Продавам Билети!
    Евтино ги давам! Идвай народе... Който разбира при мен спира!
    Хайде на билетитееее... Не останаха!
    - За какво са билетите? - поспря се тихо Принцесата.
    ТОй я погледна странно... Опита да отговори, но тя го прекъсна:
    - Пък и така се продава надежда. Или пък гевреци, а не билети. За какво е билета?
    - Билети всъщност няма... Има желяние да отидеш някъде.
    Тя го погледна , усмихна се и си купи билет...

    Просто не съм чак толкова добър в стиховете)
  • И там сред деня си изгубена
    ще видиш човешки мечти
    и оттърсвайки своя изгубена
    нещо в теб ще затрепти

    Ако позволиш да те импонирам Ели) Наскоро научих тази думичка
  • Ами... мълчанието е злато. Това е така, но...означава и бездействие! По-добре да опиташ и да не се получи отколкото да замълчиш. Въпрос на избор
  • Не винаги най-доброто решение е да кажеш какво чувстваш само за да не съжаляваш после, че не си опитал. понякога мълчанието е по-добрият избор
  • Няма нужда да му го казвам. Той знае...
Предложения
: ??:??