29.06.2023 г., 12:05 ч.

 155 думи: Цената на книгата 

  Проза » Разкази
511 0 9
Произведение от няколко части « към първа част

Габи пусна бележката под вратата. Вярваше, че Петър ще изпълни желанията ѝ за деня. През последните месеци често го правеше. Не бяха и толкова претенциозни желанията ѝ – спагети, с риба тон или болонезе, ягодов сладолед и нова книга на Стивън Кинг. Последната я прочете за два дни и макар гърбът още да я болеше, жаждата за книга не пресъхваше. Петър не беше любител на книгите, макар че преди две години нов български роман му вдъхна смелост да покаже на Габи, че ще е само негова, независимо какво желаеше тя.

Два часа по-късно младият мъж отвори капака на пода в кухнята, спусна стълбата и слезе в дългия подземен коридор. Сложи подноса със спагетите и сладоледа на пода и отключи масивната желязна врата. Срещна умоляващият поглед на Габи, плъзна своя по слабото ѝ голо тяло и със зловеща усмивка ѝ подаде бележка:  “Днес книгата струва 100 удара с камшик. Изборът е твой.” Габи обичаше историите на Кинг.

 

 

29.06.2023 Ким Джаксън

» следваща част...

© Боряна Христова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • КимДжаксън (Боряна Христова): Много точно. Винаги съм бил в състоянието: "Важно е моето мнение, другите мнения бих могъл и да ги взема предвид, евентуално", та затова съм съгласен с теб.
  • Лина, хубаво е да знам, че съм те изтръгнала от унеса. 😁😇

    Безжичен, да ме напада който ще. 😉

    Петя, настръхването ти е добро за историята. 😊

    Хаха, Сени, какви проклятия... Защо пък блондинка?

    Хора, благодаря ви много за прочитането и реакциите! Бъдете вдъхновени! ❤✌
  • Нека си счупи крака и врата на стълбите, защото съсипа живота на очарователна фенка на Стивън Кинг.
    Габи блондинка?
  • Мале, настръхнах.
  • Ами доста зловещо. Ама да не те нападнат защитниците на Истанбулската конвенция ( в частта И за защита на жените от насилие, не в педерастката и педофилската И част). .
  • Краят ме изкара от унеса на сладкото зачитане. Браво!!!
  • Много сте мили, момичета! Благодаря! ❤❤

    Нинка, да продължавам с ужасийки разни, значи? 😇
    Наде, някои и сладолед ядем на поразия, ти си добре! 😉
  • Загазих! Обожавам Стивън Кинг, обичам спагети Болонезе... Добре, че съм алергична към лактоза и не ям сладолед!
  • О, Ким, много ти се удават такива истории!❤️
Предложения
: ??:??