29.01.2008 г., 18:45 ч.

3 в 1 

  Проза » Хумористична
1120 0 3
1 мин за четене
3 в 1

Аз много обичам да пия 3 в 1. Не, това не е реклама на една много известна фирма, аз наистина много обичам да пия 3 в 1, но ми се случва доста рядко - само, когато съм в „ баланс”... Иначе през деня пия кафе със захар - за енергизиране, а нощем -мляко без захар - за успокояване.
Наскоро ми мина през ума, че може би много обичам да пия 3 в 1, защото аз самата съм 3 в 1, разбирай - светица, мръсница и затова - мъченица. Е, как се живее така, бе хора, или си светиш сам и гледаш да не се мъчиш, или хукваш към най-близкия кол (както искайте го приемайте) и почваш да си правиш харашото.
Да, ама аз искам да съм в „баланс” и искам да съм си 3 в 1, щото иначе няма да съм АЗ...
- Абе, ти в кой свят живееш? Нит си първа младост, нит за някой ще си първа радост... Колко захар искаш?
Днес са ме хванали дяволите и направо си поисквам 3 в 1.
- Няма! Само 2 в 1!
Е, сега пък и без захар, само мляко с кафе - новост!
Какво пък, дай да пробвам, понякога и от много захар - байгън... А то взе, че ми хареса...
Само трябва да изхвърля една от ония трите мацки горе, за да „балансирам”. Може би последната...

29.01.2008


© Силвия Андреева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??