28.06.2020 г., 8:07 ч.

*** 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
656 1 11

Бракът е най - толерирания сериен убиец на любови.

© Хари Спасов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Ирина!
  • Има такава мисъл: не разваляй виното с лимонада, кафето със захар и любовта със брак! Ама аз, Хари мога да ти изнеса цял доклад за да опровергая последното...Това съвременно мислене е порочно и егоистично! Любовта не е само секс, тя минава през много метаморфози, но все е любов! Тя обвързва да, но нали така по-леко се борят трудностите в живота, когато има кой: да ти подаде ръка пред пропаст, да намаже рани от ежедневието, да ти подаде вода, когато си немощен, да вижда красотата и на белите коси, , а децата...да имат единствени мама и тати, а не приятелите на мама/ или тате/! Казват подписът обвързва, може и без него.Да, ама не!При първата разправия/а не може без такива/, единия си хваща пътя, а другия търси нова любов и баща/майка/ на децата! Но....вече не е същото! За никого! Мое мнение, с препоръка- да се внимава първия път!
  • Благодаря, Boyana, Стойчо!
  • Да му мисли Нравствената полиция!😉
  • Само едно кратко евангелско уточнение за брака и за любовите: "Отговори жената и рече: нямам мъж. Иисус й казва: добре каза, че мъж нямаш; защото петима мъжа си имала, и тоя, когото сега имаш, не ти е мъж; това право си каза." (Йоан; 4:17-18)
  • Благодаря за коментарите, приятели! Те са важни за мен! Пожелавам на всички ви творчески устрем!
  • Да, така е ! Най- тъжното е ,че много хора не осъзнават ,че е той и се карат взаимно.Така че е и "сериен убиец", а и знае добре как да се прикрива.
  • Бракът е свидетелство за любовта между един мъж и една жена, обещали си вярност, като знак за истинността ѝ. И именно нарушаването на верността (така наречените любови) най-често е убиецът на любовта в семейство.
  • Бог създаде двойка (мъж и жена)не тройка и подпис нямаше в началото защото нямаше и грях, уви излъга се жената та подхлъзна се и мъжа и тъй влезе греха и стигна се и до развода.В основата на всичко е ЛЪЖАТА.
  • Един приятел към 10 г живееше на семейни начала с неговата приятелка 🤪
    Накрая обаче удари подписа, че тя все го подяждаше на тази тема 😂 и само след седмица каза, че ще се развежда, но беше бесен. Каза, че все едно живее с друга жена.
    Ето 1 пример - абсолютен маниак на тема футбол! Е, след подписа почне ли мач, разправя - тя взима веднага прахосмукачката и почва да чисти, като непременно ще мине една дузина пъти пред него. А това никога не била го правила преди...
    Не знам развръзката, защото скоро се преместих и си загубихме дирите, но историята е реална 🤪😋🤪
    Поздравявам те 😂
  • Навремето със съпруга ми имахме незначителен спор колко струва един подпис. Той твърдеше, че нищо, а аз му казах, че щом е нищо, да парафираме и да не го мислим.
    Веднага след това, той не спираше до повтаря:
    Толкова е хубаво да мога да казвам "това е съпругата ми" с чисто сърце, че искам всеки срещнат да пита коя е тази жена!😉

    Та, такива работи и досега. Любовта не си отива, ако съумеете да о/станете приятели не си тръгва никога 💓
Предложения
: ??:??