1.06.2010 г., 10:47 ч.

А бе, шопинг терапията си разтоварва 

  Проза » Хумористична
1269 0 18
4 мин за четене

 

 

-          Ще се развеждам, Миче.

-          Пак ли?!  Нещо напоследък не ви вървят нещата. Този път защо?

-          Ами... нали ме знаеш каква съм, като си наумя нещо и, докато не стане на мойто, не мирясвам. Моят знаеш ли какво ми каза?! Че аз, с моята шопинг терапия, трябва на психотерапия да ходя. На луда ще ме прави той. Знаеш ли как ме хвана яд на него?  Последния път, когато съвсем случайно намерих парите, дето ги беше приготвил да купува кола, а аз без да искам, на връщане от работа, се забих в мола и...

-          Какво толкова пък си пазарува?!

-          И ти като него, същата си. И тогава ми забрани да пазарувам с такъв размах, представяш ли си?! То икономическа криза има, той коли ще ми купува! Вкарах го у криза, да види какво им е на хората. За едни, значи, да има, за други – не. Айде, моля ти се. Каза, че ако още веднъж похарча толкова много пари за глупости, се развеждаме.

-          И ти какво?

-          Е, какво, какво? Като си нямам късмет... До нас откриха един магазин и се заплеснах... малко обаче. Кога поглеждам колко е часът и колко пари са ми останали... Добре, че е до нас, пари за такси нямах даже и в картата. Ама знаеш ли как са го заредили - нали е нов, всичко има, ти казвам. Прибирам се и той от вратата:

-           Къде беше?

 Никога не е бил такъв. Заради една кола... Аз ли съм по-важна или колата, кажи ми? Мъже! Ами сега? Но този път си харчих моите пари, не неговите, дето са общи. Помислих си да му кажа, че пак съм била по магазините, ама нали ме предупреди... за развода и аз мълча.

-          Къде беше, те питам?

-          На кафе.

-          С кого?

-          С... Лили.

-          Лили до преди малко беше тук, искаше да те изненада.

Изненада ме! Тая няма ли телефон, изненади ще ми прави? За нея магазини няма ли, вместо да виси да ме чака; какви жени, бе?! С моя какво са си говорили, чудя й се! Заради него научих няколко думички, за да му доставя удоволствие. Карбуратор, хеттрик, Шумахер, 12-а позиция, Голям шлем - ей такива глупости. И всичко - заради него. Той ме пита:

-          Кажи нещо, как изкара деня?

-          Много ми е притеснено, че Шумахер е на 12-а позиция. И се чудя тази година кой ще спечели Големия шлем.

Хеттрик и карбуратор малко ги бъркам, затова по-рядко ги използвам в разговор, но то с него един разговор, мани, мани. Като му обяснявам какви чанти от естествена кожа има в магазина до работата ми и как ми иде да си ги купя всичките, само поклаща глава. Няма да каже: „Ами купи си ги бе, мило, да си имаш за всеки тоалет по една.” Той мисли, че е така - една чанта за всичко. Това да не е пазарска бе, ей. Ама си трая, защото - и да му обяснявам - няма да разбере, що да си късам нервите?

И взех да го лъжа, за да не ми се разсърди. Все ми повтаря, че не го чувам какво говори, че го нямам за нищо... А не е така, просто не трябваше точно до нас да откриват пусти магазин за дрънкулки разни, като знаят каква... какви  са жените...

-          И какво?

-          Ами... казах му, че имам любовник.

-          Ти си...

-          Е, по-добре ли е да знае, че не го зачитам за нищо? И, каквото и да ме помоли, аз си правя, каквото си наумя? Нека мисли, че има някой, който... ще ми купува всичко. Не, нека мисли, че друг ще ми дава да си харча, за каквото си искам, без да ми държи сметка. Нека му е! Така му се пада! И знаеш ли какво ми каза?!

-          Ти и любовник?!

Аз освен себе си, не съм обичала никой друг. Викам му:

-          Ти няма да повярваш. Както си пазарувам и един мъж... се приближи до мен. Възхитен бил от мен, от финеса ми, от походката.  А не като теб!

-          И сега се развеждате, защото си имаш, по-точно нямаш любовник, така ли да разбирам?

-          Не, развеждам се заради Лили, щото, ако не беше ми извъртяла този сюрприз... Обаче, май ме проревнува, защото каза, че ми дава последен шанс. Мисля да му простя, как мислиш... или?! Но като се замисля, така съм свикнала с него... Ако се разделим, така ще ми липсва... пазаруването... просто не знам, май ще остана с него. Дали верно да не отида на психотерапевт? Какво ще ме посъветваш? А, щях да забравя, остави другото, но утре откриват нов мол, искаш ли да отидем... само да погледаме, а?! Няма да пазаруваме... много.

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вале, ами...аз много го обичам...пазаруването, така че...се чудя какво да правя
  • Не, развеждам се заради Лили, щото, ако не беше ми извъртяла този сюрприз... Обаче, май ме проревнува, защото каза, че ми дава последен шанс. Мисля да му простя, как мислиш... или?! )
  • Какво да ви кажа…Не се разведохме. Аз започнах лечение. Вече като обикалях по МОЛовете не купувах по десет чифта обувки, а само по пет-шест. Моята психоаналитичка ми помогна много. Тя идваше с мен и ми показваше как да изпитвам удоволствие от разумното пазаруване. Каза ми да не съм егоистка, а да купувам по нещичко и за мъжа ми. Едни боксерки или чорапи мога да му купя и без това парите са негови. По време на пандемията за малко да умра. Не, не от вируса, а от това, че затвориха МОЛовете. Но сега съм по-добре, психоаналитичката ми каза да започна терапия…Шопинг терапия, за да оздравея. Мими, Пепа, Цонка, Доче, благодаря ви, че бяхте до мен в този труден за мен момент!!! Сега Роналдо ми е фаворит. Разучавам нови думички като корнер, засада, картон за влизане отзад...Май беше в червен цвят, въпреки, че сега не е на мода, ама...футбол...Не се развеждайте, пазарувайте разумно...като мен
  • Шумахер още ли е на 12-та позиция?Май е вече доста по-назад.
  • Благодаря!За минутите при теб,за високата ти оценка и интереса към моите неща,за хубавите думи,които ми написа!Успех във всичко мила!
  • Поздрави Светле! Май това е една обща и неизлечима болест при жените и много рядко при мъжете (има и такива). А и тая приятелка, иди че вярвай на приятелки! Благодаря ти, развесели ме преди лягане! Приятна и лека нощ!
  • Отивам да кажа на моя, че имам любовник и сядам да чакам пари за нова рокля . Браво , Светле, не спирай дами даваш житейски идеи! Обичам те!
  • Шопинга разтоварва нерви, банкови сметки, джобове и други.
    Плами, знаех си, че си от наш’те!!!
    Селвер, благодаря, много си добричка, затова ще послушам съвета ти, защото знам, че е от сърце!!! Ще му простя още три пъти за щастие. Но три пъти, по три пъти...за сега. За да сме щастливи всички!!!
    Удоволствие си ти, Ивон, че ме...търпиш все още!!!
    Какиното, ние се видяхме с твоята русокоска в мола и така се развихрихме...Нали не се сърдиш, че похарчихме парите за...За какво й беше дал пари? То няма значение, защото вече ги няма. Не се ядосвай, направи още един хеттрик или карбуратор, което те влече повече. Душичка си ми ти!!!
    Така си е, Краси!!! Мъка, мислиш лесно ли е...да се вихриш по моловете?!
    Силви!!! Мерси, ама много!!!
    Петя, обаче...само малко, няма този път да се самозабравяме като миналия път. Обещаваш ли, щото аз нещо не съм много сигура...ция?!
    andrina_mark (Аэлла Вихрь-Харпиевна):, тъкмо щях да кажа да не те слушат, но продължението ми ареса!!! Ареса по нашенски е убаво.
    Ице, ти не леж на тая. Тарлъчките й са уникални, но като ги продаде, що пазар ще направи!!!
    Ена, надявам се и аз!!! 
    Юле, как не се сетих сама, благодаря ти!!!
    Миглена и за теб една !!!
    Антонио, ама наистина този пък ега го у нахалника! Несъобразителен излезе, ама пусто нали съм добра...Какво да се прави, ще го търпя.


  • Късметлийка! Дал ти е човекът последен шанс, бягай сега в новия мол и пазарувай като за последнооо!
  • Светле, майтап майтап, ама много истина има тук
    Надявам се да не ми прочетат коментара

    ((( )))
  • Добре, че жената я е хванала "тарлъчковата" мания. Само седи и плете.
    А за един шопинг и развод... то досега да няма женени
    Поздравления, Светле!
  • Леле, ще трябва да пробвам и аз този хеттрик по магазините, нищо че от дън душа ги ненавиждам. За мен може да се окаже истинска психотерапевтика.
    И моля мъжете да не ме дават за пример на жените си, щото всичките ми приятелки казват, че не съм у ред! А щом те го казват, значи е вярно. Та изводът е - Мъже, пращайте жените си на шопинг терапия, а те след това ще ви простят - и Големия шлем с приятелката, и хеттрика с ракията (водката, уискито), и новите ляти джанти за колата, нищо че парите били "заделени" за карбуратор, и включването на пълни обороти на хъркащият нощен двигател, дето може да заглуши и "Мерцедес"-а на Шумахер, дори да го кара в спалнята...

    Тенкс, Светланчик! Невероятна си!
  • Домъчня ми за тебе, сладкодумнице!
    Ти само ела до Варна, пък ще си направим едно(няколко)посешение в N-ския пореден МОЛ (като терапия)... Е, споко, малко ще е, де!
  • Хахахаха... Ах тииии... Какво удоволоствие си Светлинка!!!
  • Пазарофилията нищо я не спира! Даже и кризата.
  • Како, задави ми се карбураторът от смях и за да няма летален изход веднага го отпуших като реализирах хеттрик от водки. След това приемах овации от другарите по маса, докато гаджето не звънна и каза, че е в мола. последва нов хеттрик. Сега се готвя за дузпи.
  • Изпитано средство си е! Поздрав, Светлана!!!
Предложения
: ??:??